🟢 در واقعه غدیر اسلام به کمال رسید

سه‌شنبه 28 تیر 1401
بازدید: 483 بار

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: 3 دهه از عملکرد پر افتخار نیروگاه شهید رجایی می گذرد که این افتخار بزرگ مرهون تلاش کارکنان آن در این سال هاست.
✍🏼 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه در مراسمی که به مناسبت دهه امامت و ولایت در نمازخانه شرکت برگزار شد گفت: نیروگاه شهید رجایی در طول 3 دهه فعالیت خود همواره در صنعت تولید برق حرارتی، عملکرد مطلوبی داشته است؛ به طوری که در 4 سال پیاپی(1396 تا 1399) عنوان نخست ارزیابی عملکرد را در بین نیروگاه های حرارتی کشور کسب نموده است که امید است با تلاش همکاران خوبم، شاهد موفقیت های روزافزون باشیم.
🟢 مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی افزود: همه ما به عنوان کارکنان این نیروگاه وظیفه داریم بر مبنای احترام متقابل، برای عملکرد و فعالیت های یکدیگر ارزش قائل شده و با کمک دانش، تخصص و تجربه خود، به پایداری تولید انرژی الکتریکی کمک نماییم.
🔵 مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی ضمن تبریک عید سعید غدیر گفت: جایگاه ولایت و امامت را حضرت رسول(ص) در بین مسلمانان تبیین کرد. در واقع واقعه ی غدیر روزی است که اسلام به کمال رسید و خداوند این رستگاری را برای جامعه فراهم کرده است.
🟢 در ادامه، محمد اطهری نسب، مداح اهل بیت عصمت و طهارت با قرائت نواهای مذهبی، در منزلت حضرت امیر المومنین (ع) به مداحی پرداخت و در پایان هم از قاریان قرآن کریم، مکبرین و موذنین شرکت، تقدیر شد.