🔷️تعمیر و راه اندازی واحد شماره 3گازی نیروگاه شهید رجایی

چهار‌شنبه 29 تیر 1401
بازدید: 279 بار

♦️واحد شماره 3گازی نیروگاه شهید رجایی در کوتاه ترین زمان ممکن، تعمیر و راه اندازی شد.

✍️به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، فرشید کاکاوند مدیر امور بهره برداری نیروگاه سیکل ترکیبی در توضیح این خبر گفت: به دنبال اعلام اشکال در عملکرد سیستم شعله بین های واحد شماره 3گازی این نیروگاه، متخصصان ابزاردقیق توانستند در کوتاه ترین زمان ممکن، پس از رفع اشکال و تعمیرات لازم، این واحد را دوباره وارد مدار تولید نمایند.
🔷️کاکاوند افزود: به دلیل عملکرد کاذب و قطع شعله بین های شماره ی 1،3،4 واحد شماره3گازی و در پی آن، خروج این واحد از مدار تولید برق، این واحد به صورت اضطراری در دست تعمیرات قرار گرفت که برای این منظور در ابتدا کارشناسان بهره برداری، این واحد را در موقعیت مطمئن قرار داده و پس از آن، متخصصان تعمیرات ابزاردقیق، طی تلاش بی وقفه موفق شدند در کمتر از 5ساعت زمان مورد نیاز برای انجام این عملیات تعمیراتی، اقدام به تعویض شعله بین ها نمودند.
🔷️مدیر امور بهره برداری نیروگاه سیکل ترکیبی گفت: بعد از انجام تعمیرات تخصصی، این واحد از سوی متخصصان بهره برداری، وارد مدار تولید برق شد.
🔷️با بازگشت دوباره واحد شماره 3گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهیدرجایی قزوین، حدود 140مگاوات برق به شبکه سراسری تزریق شد تا کمترین خللی در تامین برق پایدار و مطمئن برای خدمت رسانی به مصرف کنندگان ایجاد نشود.