✳️ واکسیناسیون مرحله چهارم در نیروگاه شهید رجایی انجام شد

پنجشنبه 27 مرداد 1401
بازدید: 228 بار

مرحله چهارم واکسیناسیون کارکنان نیروگاه شهید رجایی در برابر ویروس کرونا به انجام رسید.

✍🏼 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، علیرضا کیانبخش مدیر امور HSE نیروگاه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید 19، صیانت از کارکنان نیروگاه در برابر ویروس کرونا، اصلی ترین رویکرد این شرکت بود که اجرای پروتکل های بهداشتی و تداوم آن تاکنون و انجام واکسیناسیون در 4 مرحله، از طرح های مقابله ای با این ویروس بوده است.
🔵 کیانبخش افزود: مهم ترین بخش از اجرای این طرح های صیانتی، تلاش برای واکسینه کردن کارکنان نیروگاه در برابر ویروس کرونا بود. به همین منظور برای دستیابی به این هدف با توجه به شروع پیک هفتم بیماری کووید 19، برنامه ریزی و اقدامات متعددی با همکاری مقامات بهداشتی شهرستان آبیک صورت گرفت که در نهایت، نوبت اول و دوم وسوم در شرکت، تزریق و همچنین نوبت چهارم هم صورت پذیرفت.
🟠 مدیر امور HSE در ادامه بیان داشت: درحال حاضر 100درصد کارکنان، دز اول و دوم، 84/7 درصد دز سوم و 20 درصد از همکاران هم دز چهارم را تزریق کرده اند.
🔵 از ابتدای شیوع این ویروس، کارکنان نیروگاه شهید رجایی به صورت شبانه روزی و حتی بدون هیچ وقفه ای و با حداکثر ظرفیت در جهت تامین برق هم وطنان و مراکز درمانی تلاش نموده اند تا همراه با مدافعان سلامت، سهمی در بهبود شرایط شهروندان و سلامت بیماران داشته باشند.