♦️کارکنان برتر ایمنی، پس از بررسی از سوی امورHSE معرفی شدند.

چهار‌شنبه 01 تیر 1401
بازدید: 309 بار

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدرجایی، علیرضا کیانبخش مدیر امور HSE در خصوص اعلام نفرات برتر ایمنی در اردیبهشت ماه 1401 گفت : پس از بررسی های انجام شده در این امور، دو نفر از کارکنان که بیشترین امتیاز را از شاخص های اعلام شده کسب نمودند، به عنوان کارکنان برتر ایمنی در اردیبهشت معرفی شدند.
🔷️کیانبخش افزود : در این خصوص، اسماعیل رحیمی از کارکنان امور تعمیرات ابزاردقیق نیروگاه سیکل ترکیبی با توجه به استفاده صحیح از تجهیزات حفاظت فردی و رعایت الزامات ایمنی در زمان فعالیت های ریسک پذیر و همچنین همکاری کامل در خصوص ایمن سازی سیستم ها و شرایط محیطی به عنوان نفر برتر ایمنی انتخاب شد .
🔷️مدیر امور HSE در ادامه بیان داشت: علی حجتی از کارکنان پست 400کیلو ولت نیروگاه بخار هم با توجه به استفاده صحیح ازتجهیزات حفاظت فردی، رعایت اصول فردی در زمان انجام فعالیت های ریسک پذیر و گزارش موارد وشرایط ناایمن و همکاری در ارتقاء فرهنگ ایمنی به عنوان دیگر نفر برتر ایمنی در اردیبهشت ماه انتخاب شد .
🔷️هرماهه با توجه به رعایت قوانین و مقرارات در شرکت دو نفر از همکاران که درمحیط کار ایمنی را رعایت می کنند و به دستورالعمل های ایمنی در شرکت پایبند هستنداز سوی امورHSE به عنوان نفرات برتر ایمنی معرفی می شوند .