از مدیران و کارکنان روابط عمومی صنعت آب و برق استان قزوین تقدیر شد.

سه‌شنبه 16 اسفند 1401
بازدید: 64 بار

در نشستی ویژه و به مناسبت کسب رتبه های برتر در جشنواره ارزیابی روابط عمومی وزارت نیرو توسط استان قزوین، از مدیران و کارکنان دفاتر روابط عمومی شرکت های مرتبط با صنعت آب و برق استان قزوین تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق شهید رجایی،ابوالفضل موتابها مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی در جمع مدیران صنعت آب و برق استان نیز در سخنانی روابط عمومی را پلی بین سازمان و مردم خواند که به عنوان آیینه تمام نمای سازمان بازگو کننده عملکرد مجموعه ها بوده و در این زمینه در استان قزوین روابط عمومی های صنعت آب و برق عملکرد درخشانی را ارائه داده اند.
دبیر ارزیابی جشنواره روابط عمومی وزارت نیرو نیز موفقیت روابط عمومی های صنعت آب و برق را خصوصا در ایام پیک بار تابستان سال جاری مرهون تلاش و دانش روابط عمومی ها خواند و نقش آنان در رضایتمندی مردم و خنثی سازی تبلیغات دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن این صنعت را موثر دانست.
محمد جواد جره، در ادامه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: باید دستاوردهای صنعت در دولت سیزدهم برای جامعه تبیین شود تا مردم نسبت به خدمات صنعت آب و برق آگاهی یابند.
وی اضافه کرد: برای هر یک از این موضوع ها هزاران تیتر خبر و اقلام تبلیغاتی و رسانه ای در سطح جامعه منتشر شد وکه موجب همراهی مردم گردید و در این خصوص استان قزوین همواره پیشرو بوده است.