مراسم جشن نیمه شعبان

سه‌شنبه 16 اسفند 1401
بازدید: 86 بار

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت ولیعصر(عج)، با سخنرانی رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین در نیروگاه شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، به مناسبت نیمه شعبان، سالروز میلاد خجسته حضرت مهدی(عج)، ولادت حضرت علی اکبر و روزجوان، مراسم جشنی با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین و ریاست اداره تعاون کارورفاه اجتماعی شهرستان آبیک ، مدیرعامل و کارکنان همراه با آیین تجلیل تعدادی از همکاران که اخیرا به سنت پیامبر گرامی اسلام عمل نموده و متاهل شده اند، تجلیل از جوان ترین همکاران شرکت و همچنین فعالان امر نماز و قرآن در شرکت ، در نمازخانه نیروگاه برگزار شد.
 سید قریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین پس از تبریک سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج)، کسب فضایل اخلاقی و پیروی از رهنمود های امامان را، راه سعادتی دانست که به موجب آن انسان متصف به صفات الهی گردیده و رستگار خواهد شد.
مسئول ستاد اقامه نماز استان قزوین در ادامه افزود : نسبت به امام زمان (عج) اولین چیزی که بر ما لازم و واجب است، شناخت و معرفت افزایی است، همچنین برای سعادت و رستگاری انسان ها شناخت به امام زمان(عج) لازم و ضروری است.
درادامه ، محمد اطهری نسب مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با قرائت اشعاری درمدح حضرت ولیعصر(عج) پرداخت و کارکنان، همراه و همخوان با وی به مولودی خوانی پرداختند.