سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبیک با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی به دلیل تلاش در پیشگیری از ویروس کرونا در این شرکت، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، در لوح اهدایی محمد بابایی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبیک، خطاب به علی فرهور مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی آمده است: بهره مندی از نیروی کار سالم، با نشاط و پویا، نیازمند همت انسان هایی است که با برنامه ریزی و تلاش، زمینه تحقق این آرمان بشری را فراهم می آورند.
در ادامه متن لوح اهدایی آمده است: پروردگار متعال را سپاس می گوییم که به ما توفیق داد تا در پرتو عنایاتش با بهره گیری از تجارب و حمایت بزرگوارانی چون شما در دستیابی به اهداف والای سلامت کارگران گام برداریم.
محمد بابایی در بخش دیگری از لوح اهدایی اشاره دارد: تلاش ارزنده و صادقانه جنابعالی در زمینه تامین محیط کار سالم و اقدامات رضایت بخش در کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس نشان از مسئولیت شناسی و تعهد جنابعالی است. بدین وسیله از تلاش و همت عالیتان در پیشبرد و تحقق اهداف والای عرصه سلامت قدردانی نموده و از ایزد منان، سربلندی و توفیق روزافزون را برایتان مسالت دارم.