🔷️درعرصه های مختلف جهانی پیشرفت های زیادی داشته ایم

پنجشنبه 19 اسفند 1400
بازدید: 323 بار

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، حمزه برین معاون اجرایی و هماهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت اعیاد شعبانیه در جمع کارکنان نیروگاه شهید رجایی به دستاوردهای انقلاب و مقاومت مردم کشورمان برابر تحریم های ناجوانمردانه اشاره کرد گفت: پس از گذشت چهل و سه سال از انقلاب اسلامی، در عرصه های مختلف درجهان پیشرفت های زیادی داشته ایم که با این رخدادهای خوب و با وجود تحریم ها و کارشکنی هایی که دشمن بر علیه ما پیاده سازی کرد هیچ خدشه ای به نظام وارد نشد.
🔷️معاون اجرایی و هماهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: پاسداری به لباس و عنوان نیست بلکه فرهنگ دفاع از ارزش های اسلامی است؛ همان طور که امام حسین(ع) با تمام وجود برای زنده نگهداشتن اسلام جنگید و بر همین اساس و به پیروی از آن امام همام، میلاد باسعادت آن حضرت، روز پاسدار نام گرفت تا الگوی ما باشد برای دفاع از ارزشهایمان.
🔷️برین در ادامه بیان داشت: روزی، دشمنان اسلام با ناوهایشان رزمایش برگزار می کردند و حالا با ناوهای خود مقابل ما می ایستند اما توان انجام کاری را در مقابل ما ندارند چرا که پاسداران ما با کسی در منطقه شوخی ندارند. در این 43سال، دشمنان ما از همه نوع ابزار استفاده کردند که ما با ایستادگی و مقاومت و با اتکا به وعده الهی توانستیم پیروز شویم و دشمنان ما در جنگ نیمه سخت و سخت ناامید شدند.
🔷️وی اظهار داشت : کارگری که درمجموعه تولیدی خود، با اعتقاد و باور خوب به انقلاب اسلامی کار می کند و سربازی که در مرزها از این خاک دفاع می کند، در واقع پاسدار است. به مانند شهید سلیمانی، کسی که در آن سن و سال، به جای استراحت و بازنشستگی، بیان داشته بود که 40 سال است نخوابیده، یعنی 40 سال است دغدغه انقلاب و دفاع از باورهای اسلامی داشته است.
🔷️برین در ادامه، از کارکنان نیروگاه شهید رجایی به دلیل تلاش در جهت تامین برق و خدمت رسانی به شهروندان، به عنوان پاسداران عرصه صنعت یاد کرد و فعالیت های آن ها را قابل تقدیر دانست.
🔷️در ادامه، به مناسبت میلاد با سعادت امامان همام، حضرت امام حسین (ع) و حضرت امام سجاد(ع) و نیز ولادت خجسته حضرت ابوالفضل عباس(ع) و گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز، از 2 نفر از فرزندان شهید شاغل در نیروگاه و یک نفر از کارکنان این شرکت که در دوران جنگ تحمیلی به افتخار جانبازی نائل شده است، با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تجلیل شد و در ادامه نیز از کارکنانی که به عنوان موذن و مکبر با امور فرهنگی همکاری داشته اند، تقدیر گردید.