مدیرعامل شرکت در مراسم هفته وحدت: پیک تابستان 1401را با همدلی و وحدت به خوبی پشت سر گذاشتیم.

به گزارش دفتر روابط عمومی، ابوالفضل موتابها مدیر عامل نیروگاه در مراسم جشنی که به مناسبت هفته وحدت، میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت خجسته امام جعفر صادق (ع) در  نمازخانه این شرکت برگزار شد، با اشاره به گذر موفقیت آمیز از پیک تابستان امسال گفت: خوشبختانه صنعت برق کشور توانست در تابستان امسال با همدلی و انسجام در حوزه های تولید، انتقال و توزیع برق افتخارات بزرگی کسب نماید.

موتابها افزود : طی یک سال گذشته با هدف گذاری  صحیح و تلاش مستمر شاهد خاموشی برنامه ریزی شده در کشور نبودیم که این دستاوردی مهم برای دولت است . البته عدم خاموشی ها در سال جاری علاوه  بر توسعه زیر ساخت ها به دلیل همراهی شهروندان در مدیریت صحیح مصرف برق بوده است که این همراهی موجب کاهش حدود چهارونیم درصد در مصرف برق شده است.

مدیر عامل نیروگاه بیان داشت: این دستاورد مهم در نیروگاه از جمله نیروگاه شهیدرجایی حاصل فررهنگ سازی در مصرف صحیح انرژی الکتریکی و اجرای برنامه های صحیح تعمیراتی برای آماده سازی واحد های نیروگاهی بود که با موفقیت حاصل آمد.

موتابها اظهار داشت: نیروگاه شهید رجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، علی رغم گذشت  بیش از 3 دهه از آغاز بهره برداری آن، همچنان در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته و به عنوان دومین تولید کننده برق کشور شناخته می شود. از این روی جای دارد از کارکنان خدوم این نیروگاه صمیمانه تشکر نمایم.

 

با پایان یافتن پیک تابستان، به منظور کسب آمادگی تولید، فصل تعمیرات از ابتدای مهرماه آغاز شده است که برای این منظور 17برنامه ی تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید های دوره ای تعریف شده که تا پایان اردیبهشت سال آینده به اتمام خواهد رسید.

در این مراسم ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت به مناسب  ایام خجسته هفته وحدت،میلاد پیامبر اسلام(ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) به مولودی خوانی  پرداخت  و با اشعار خود به گوشه ای از ویژگی های اخلاقی آن بزرگواران اشاره کرد.