فرماندار آبیک اقدامات دولت سیزدهم در حوزه صنعت تولید برق‌ را‌ مانع تکرار خاموشی‌ برق دانست‌.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی؛ حجت الله مددخانی در جمع کارکنان نیروگاه شهید رجایی در مراسمی به مناسبت هفته دولت برگزار شده بود تأکید کرد: اقدامات دولت سیزدهم در حوزه صنعت تولید برق‌ بسیار پررنگ و اثربخش بوده‌ و نتایج آن در پیشگیری‌ از تکرار خاموشی‌ها قابل مشاهده است‌.

وی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، افزود: با برنامه‌ریزی کارشناسانه‌ مدیران صنعت برق کشور امروز صنایع با اطلاع از ساعت و روز خاموشی می‌توانند در جهت کاهش میزان خسارت و آسیب به کمترین میزان‌ ممکن هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند‌.

مددخانی با تأکید بر محسوس بودن زحمات مدیران حوزه صنعت برق کشور و تدابیر مدیریت نیروگاه شهید رجایی، از زحمات مدیران این نیروگاه قدردانی کرد و گفت: بخش خانگی کمترین خسارت و خاموشی را دارد و ما این دستاورد را حاصل زحمات و تدابیر تلاشگران این مجموعه و وزارت نیرو می‌دانیم‌.

مددخانی رشد ۲/۷ درصدی تولید برق نیروگاه شهید رجایی نسبت به سال گذشته را مرهون‌ زحمات شبانه‌روزی کارکنان این مجموعه دانست و اضافه کرد: این میزان از زحمات جای قدردانی دارد‌.

وی با بیان این مطلب که دولت آقای رئیسی دو سال است با شعار مردمی بودن در حال خدمت به مردم است، هم‌افزا‌ دانستن میدان و دیپلماسی را از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت برشمرد‌ و گفت: هماهنگی میدان‌ با دیپلماسی چیزی است که در گذشته وجود نداشت اما امروز همزمان که موشک مهاجر ۴ توسط نیروهای مسلح تست می‌شود ایران هم به عضویت گروه کشورهای بریکس و کشورهای اقتصادنوظهور در دنیا درمی‌آید.

فرماندار آبیک ادامه داد: در گذشته برخی از آقایان عدم موفقیت در مذاکرات را به تولیدات و دستاوردهای ایران در زمینه موشک گره می‌زدند و یا از شهید سلیمانی بزرگوار در صحنه میدانی‌ آن‌گونه که باید حمایت نمی‌کردند اما امروز ما هم موشک تولیدی خود را تست می‌کنیم و هم به مجموعه نوظهور بریکس‌ می‌پیوندیم‌ که بسیاری از کشورهای دنیا در صف پيوستن به آن هستند و می‌دانند این مجموعه‌ در آینده اقتصاد دنیا را متحول خواهد کرد.

مددخانی با تأکید بر اینکه نگاه دولت سیزدهم در حل مشکلات نگاه به بیرون نیست، این ویژگی را از ديگر ویژگی‌های مهم دولت دانست‌ و افزود: نگاه دولت این نیست که همه امورات و کوشش‌های دولت به برجام گره بخورد و در صورت عدم قطعيت برجام کشور نتواند کاری از پیش ببرد‌.

وی گره زدن مشکلات کشور به مسائل بیرون از کشور را خطای بزرگی دانست که در این دولت رفع شده و بیان کرد: دولت قبلی سالها مردم را برای تصویب دو عهدنامه‌ای که به ضرر مردم بود معطل کرد اما دولت سیزدهم در عین اینکه در حال مذاکره و تلاش برای احقاق حق مردم عزیز ایران است هم در عرصه بین‌المللی و هم در عرصه رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند.

این مسئول، مردمی بودن را ویژگی بارز دولت آقای رئیسی خواند و با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری هم این ویژگی را در دولت تأیید کرده‌اند، سفر به ۳۰ استان در کمتر از یکسال، حضور در بین مردم، اولویت دهی به سفره مردم، پیگیری مشکلات اقشار مختلف و واحدهای صنعتی و بازگرداندن‌ واحدهای تولیدی تعطیل شده در گذشته به چرخه تولید‌ را از مصادیق مردمی بودن دولت سیزدهم دانست‌.

فرماندار آبیک همچنين غلبه‌ بر بحران‌های طبیعی و دست‌ساز را هم از دیگر امور پیگیری شده‌ توسط دولت دانست و خاطرنشان کرد: فضای شکل گرفته در شهریور سال گذشته هزینه‌هایی را به مردم تحمیل کرد‌ که می‌توانست در جهت رشد اقتصادی و تلاش برای حل مشکلات مردم صرف شود‌ اما‌ این هزینه‌ها‌ در‌ نابسامانی پیش آمده توسط برخی عناصر داخلی و دشمنان خارجی در قالب جنگ ترکیبی بر دوش مردم ایران گذاشته شد‌.