مسئولیت یک سوم از ۱۴۰ برنامه گذر از پیک تابستان امسال برعهده روابط‌ عمومی‎های صنعت برق است.

معاون برق و انرژی وزیر نیرو از آغاز برنامه‌های مدیریت مصرف برق در کشور خبر داد و گفت: ۳۱ مورد از ۱۴۰ اقدام برنامه‌ریزی شده برای گذر از پیک مصرف تابستان سال‌جاری به اقدامات بخش مدیریت مصرف و تقاضا و ۱۳ مورد به اقدامات ستادی و همکاری مربوط می‌شود؛ به طورکلی ۴۴ برنامه در ارتباط با مدیریت مصرف پیش‌بینی شده که مسئولیت مستقیم آن با فعالان روابط عمومی صنعت برق کشور است.

همايون حایری در جلسه هم‌اندیشی مدیران‌عامل و مدیران روابط‌عمومی صنعت برق کشور با موضوع «گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲» که با حضور مشاور وزیر و مديركل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رساني وزارت نیرو، مدیران عامل شرکت‌های توانیر، برق حرارتی، سخنگوی صنعت برق کشور و ارتباط ویدئوکنفرانسی مدیران روابط عمومی صنعت برق برگزار شد، امروز را نقطه شروع برنامه‌های مدیریت مصرف از نگاه و دیدگاه روابط عمومی عنوان کرد.

معاون برق و انرژی وزیر نیرو با بیان اینکه مدیریت مصرف از دیدگاه روابط عمومی بیشترین بهره را به همراه خواهد داشت، افزود: میزان بهره‌وری یک اقدام مدیریت مصرفی از دیدگاه روابط عمومی برابر با ۱۰۰ اقدام دیگر می‌تواند خروجی و نتیجه مثبت و ارزشمند به همراه داشته باشد.