به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، مدیران صنعت آب و برق استان و کارکنان نیروگاه، در روز درخت کاری تعداد 1000 اصله نهال در وسعت یک هکتار غرس نمودند.

ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی، ضمن تبریک گرامیداشت پانزدهم اسفند، روز درخت کاری، کاشت درخت را حرکتی حسنه نامید و ریشه آن را در فرهنگ غنی کشورمان و از توصیه های پیامبران دانست. وی بر اهمیت اجرای این سنت حسنه از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) اشاره کرد و بیان داشت؛ یکی از هدف های اصلی و راهبردی این شرکت در زمینه رعایت معیارهای زیست محیطی و کاهش آلایندگی هاست که به همین منظور هرساله به همین مناسبت در محوطه شرکت درخت کاشته می شود. درادامه داراب بیرانوندی رئیس شورای انسجاام بخشی صنعت آب و برق استان نیز گفت: درختان از نعمت های پر ارزش و حیات بخشی هستند که خداوند برای انسان آفریده تا همواره از فایده های گوناگون و بسیار آن استفاده کنند و پیوسته به یاد او باشند.

گفتنی است آیین گرامیداشت روز درخت کاری در نیروگاه شهیدرجایی با حضور مدیران صنعت آب و برق استان برگزار شد که تعداد 1000 اصله نهال از نوع زیتون تلخ و ارغوان در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع کاشته شد.

61 هکتار ازمساحت کل نیروگاه شهیدرجایی دارای فضای سبز است که هرساله به منظور گرامیداشت روز درخت کاری و با هدف کمک به صیانت از محیط زیست، باکاشت انواع درختان متناسب با اقلیم منطقه و مقاوم دربرابر کم آبی، به فضای سبز این نیروگاه اضافه می شود.