در فینال رقابت های فوتسال گرامیداشت ایام دهه ی فجر نیروگاه شهید رجایی، تیم امورکارکنان شرکت، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش«روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی» در پایان مسابقات فوتسال گرامیداشت ایام دهه ی فجر در نیروگاه و در فینال این رقابت ها، تیم امور کارکنان با نتیجه ی«7 – 5 » تیم تعمیرات بخار را شکست داد و به عنوان چهره ی برتر این مسابقات شناخته شد.
بنا به این گزارش در مسابقه ی فینال، 2 تیم امور کارکنان و تعمیرات بخار برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها در حالی روبروی هم صف آرایی کردند که  پیش بینی نتیجه ی این بازی بیشتر به نفع تیم تعمیرات بخار بود.

این گزارش می افزاید در نیمه ی نخست رقابت پایانی، فوتسالی بازان تعمیرات بخار با یک بازی حساب شده و استفاده از بازیکنان باتجربه و تکنیکی خود توانستند در مقابل دریافت یک گل، 4 گل وارد دروازه ی تیم جوان امورکارکنان نموده و این نیمه را با نتیجه ی «4 بر 1» به نفع خود به پایان رسانند. اما در نیمه ی دوم مسابقه، تیم امور کارکنان با استفاده از دستورات مربی و تغییر در شیوه بازی خود و با به کارگیری تاکتیک سراسر حمله در مقابل شیوه ی دفاعی تیم مقابل توانست، نتیجه ی بازی را با زدن 3 گل در دقایق پایانی به تساوی بکشاند. بازی در وقت اضافه نیز تعیین کننده ی وضعیت مسابقه نبود که در نهایت، کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم امور کارکنان نتیجه ی مسابقه را «7 بر 5» به نفع خود به ثبت رساند.
این گزارش در پایان می افزاید در این دوره از رقابت ها با حضور10 تیم در 2 گروه،  23 بازی انجام شد که تیم امور کارکنان، به عنوان قهرمان، تیم تعمیرات بخار، نایب قهرمان و 2 تیم خدمات و بسیج به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند؛ همچنین پس از بررسی تعداد گل های زده شده، «رضا بابایی» با ثبت 10 گل زده به عنوان آقای گل این رقابت ها شناخته شد.