♦️نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در جمع کارکنان نیروگاه شهید رجایی: مجاهدین اصلی میدان اقتصادی، شما تلاش گران صنعت برق هستید و در حال حاضر شما در خاکریز اول صنعت تلاش می کنید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق شهیدرجایی: حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی نماینده ولی فقیه در مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) و آزادسازی خرمشهر که در نیروگاه شهید رجایی برگزار شد، از تلاش بی وقفه تولید گران برق تقدیر کرد و فعالیت صنعتگران را در این ایام، حرکتی مجاهدانه و ایثارگرانه توصیف نمود.
معبودی در ادامه افزود: فتح خرمشهر و بازپس گیری آن، از کارهای مهم ملت ایران است و این مهم، زمانی صورت گرفت که دشمنان ما در اوج قدرت بودند.
♦️نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین بیان داشت: درهمان روزهای اول جنگ روزنامه های خارجی نوشتندایرانی ها راهی برای نجات ندارند مگر این که معجزه شود. در واقع دشمنان، تصور نمی کردند ایرانی ها خرمشهر را باز پس بگیرند و این در حالی بود که صدام گفته بوداگر ایرانی ها توانستند خرمشهر را باز پس بگیرند، کلید بصره را به آن ها می دهم؛ وعده ای که هیچ گاه بدان عمل نکرد.
♦️حجت الاسلام والمسلمین معبودی ادامه داد: درآن زمان در محاصره و تحریم بودیم و توانایی زیادی نداشتیم ولیکن با کم ترین تجهیزات و امکانات، موفق شدیم خرمشهر را باز پس بگیریم، موفقیتی که برگرفته از امدادهای غیبی الهی بود و این امدادهای الهی نتیجه ارتباط میان رزمندگان با خداوند متعال بود.
♦️نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، ویژگی ها و سجایای اخلاقی آن امام همام را چراغ روشنی برای رهروان راه حق دانست و از آن به عنوان الگوی رفتاری برای مسلمانان یاد نمود.