🟢کارکنان نیروگاه شهید رجایی در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند

سه‌شنبه 23 شهریور 1400
بازدید: 746 بار

♦️مرحله نخست طرح واکسیناسیون کارکنان نیروگاه شهید رجایی با مشارکت بیش از۸۰درصد، انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، از ابتدای شیوع بیماری کووید 19، صیانت از کارکنان نیروگاه در برابر ویروس کرونا، اصلی ترین رویکرد این شرکت بود که با اجرای پروتکل های بهداشتی و پیاده سازی طرح های مقابله ای با این ویروس، انجام شد و تاکنون نیز ادامه دارد.
🟢مهم ترین بخش اجرای طرح های صیانتی، تلاش برای واکسینه کردن کارکنان نیروگاه در برابر ویروس کرونا بود. به همین منظور برای دستیابی به این هدف با توجه به شروع پیک پنجم بیماری کووید 19، برنامه ریزی و اقدامات متعددی با انجام رایزنی با استانداری، مقامات بهداشتی استان و شبکه بهداشت شهرستان آبیک صورت گرفت که در نهایت، نوبت اول واکسیناسیون در سه مرحله عملیاتی شد.
🔸️تخصیص واکسن برای تزریق دوز اول، تا 21 شهریور در سه مرحله ادامه داشت تا امکان استفاده از این فرصت برای صیانت از کارکنان نیروگاه در برابر ویروس کرونا فراهم آید.
🔸️واکسن تخصیص یافته به نیروگاه از نوع برکت و سینوفارم بود که تزریق واکسن نوبت دوم نیز از اوایل مهرماه صورت می پذیرد.
🔷️ از ابتدای شیوع این ویروس، کارکنان نیروگاه شهید رجایی به صورت شبانه روزی و حتی بدون هیچ وقفه ای و با حداکثر ظرفیت در جهت تامین برق هم وطنان و مراکز درمانی تلاش نموده اند تا همراه با مدافعان سلامت، سهمی در بهبود شرایط شهروندان و سلامت بیماران داشته باشند.