🟢ساخت کرین سقفی در کارگاه نیروگاه سیکل ترکیبی

پنجشنبه 20 آبان 1400
بازدید: 727 بار

♦️کرین سقفی کارگاه سیکل ترکیبی نیروگاه شهید رجایی با بهره گیری از توان متخصصان نیروگاه طراحی و ساخته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، بهمن غنوی معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام نیاز به کرین سقفی در کارگاه این نیروگاه با هدف جابجایی قطعات سنگین، متخصصان امورمکانیک این شرکت، توانستند ، این تجهیز با استفاده از تجهیزات و قطعات موجود در نیروگاه طراحی و ساخته شده است .
🔷️غنوی افزود: پس از بررسی های تخصصی با اندازه گیری های اولیه و طراحی و محاسبات فنی در جهت رعایت مسائل ایمنی و کارایی مناسب این تجهیز اقدام به ساخت و پس از تهیه تجهیزات و متریال های مورد نیازبود که سعی شد تمامی قطعات شامل وینچ ، تیرآهن H ، پلیت با سایز های مختلف و موتور های جابجایی طولی کرین که با تغییر کاربری موتورآن و تغییراتی که درآن انجام شد از ابزار موجود در داخل شرکت بود که در این پروژه مورد استفاده قرار گرفت .
🔷️معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی در ادامه بیان داشت: در مرحله ی بعدی نیز ساخت قطعات با ماشینکاری و جوشکاری و… انجام شدکه پس از آن کار مونتاژ و نصب بود وکرین سقفی در مکان تعبیه شده قرار گرفت .
🔷️گفتنی است این فعالیت با صرف کمترین هزینه همچنین طراحی و ساخت آن از قطعات ضایعاتی و بلااستفاده در شرکت ساخته و با اتکا به دانش و مهارت کارکنان به انجام رسیده است.