🟢انجام آزمایشات کلینیکی و پاراکلینیکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین

چهار‌شنبه 15 دی 1400
بازدید: 593 بار

آزمایشات دوره ای شغلی به منظور پایش سطح سلامت کارکنان نیروگاه شهید رجایی از هفته گذشته در نیروگاه سیکل ترکیبی شروع شده و به اتمام رسیده است و از این هفته نیز در نیروگاه بخار شروع شده، تا در10روز آینده به پایان می رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، علیرضا کیان بخش مدیر امور HSE در خصوص اجرای آزمایشات دوره ای شغلی کارکنان شرکت گفت: به منظور سنجش و ارتقای سطح سلامت جسمی کارکنان در قالب طرح کنترل سلامت، فرآیند معاینات ادواری مطابق با دستورالعمل اجرایی سنجش سلامتی کارکنان وزارت نیرو اجرا شده و یا درحال اجرا است .
🔷️کیان بخش افزود: آزمایشات ادواری در حوزه کلینیکی با دریافت نمونه خون و ادرار از کارکنان برای تشخیص میزان قند خون ناشتا، کلسترول و تری گلیسیرید، تیروئید، آنزیم های کبدی و سایر اختلالات احتمالی داخلی و در حوزه پاراکلینیکی نیز با هدف کسب نتایج مربوط به انجام تست های ادیومتری، اپتومتری و نوار قلب، با مشارکت کامل کارکنان اجرا شد و در پی آن نیز، معاینات تکمیلی با حضور پزشک متخصص طب کار و کارشناس بهداشت حرفه ای و ارائه توصیه های بهداشتی، در مرکز بهداشت کار نیروگاه انجام خواهدشد.
🔷️وی در خصوص انجام معاینات ادواری در شرایط گسترش ویروس کرونا اظهار داشت: به منظور کنترل بیماری کووید 19 و پیشگیری از گسترش آن، آزمایشات مطابق جدول زمانبندی تعریف شده از سوی مرکز بهداشت کار و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، انجام شد.
🔷️آزمایشات و معاینات ادواری، هر ساله مطابق ماده 92 قانون کار در نیروگاه شهید رجایی انجام و سوابق آن برای پیگیری وضعیت بهداشتی کارکنان، در مرکز بهداشت شرکت، نگهداری می شود.