🔸️راهیابی فرزندان کارکنان نیروگاه شهید رجایی به مرحله کشوری

یکشنبه 24 مرداد 1400
بازدید: 654 بار

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی، ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو با معرفی چهره های برتر این رقابت ها، به پایان رسید.

✍️به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، موسی اصلی بیگی دبیر شورای فرهنگی این شرکت در توضیح برگزاری مسابقات قرآنی وزارت نیرو گفت: با توجه به این که در سال گذشته، مسابقات قرآنی ویژه شاغلان و همسران کارکنان وزارت نیرو برگزار شد، امسال این رقابت ها ویژه فرزندان کارکنان بود که مرحله استانی آن با معرفی چهره های برتر، به پایان رسید.
♦️اصلی بیگی افزود: این مسابقات با حضور فرزندان کارکنان شرکت تولید و شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، همراه با شرکت کنندگان صنعت آب و برق استان قزوین در 4 رشته قرائت«تحقیق و اذان»، حفظ، مفاهیم ونماز برگزار شد.
♦️وی ادامه داد: در این رقابت ها، 4 نفر از فرزندان کارکنان شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی و 2 نفر از فرزندان کارکنان شرکت تولید نیروی برق شهید رجایی توانستند عناوین اول و دوم رشته های مختلف این مسابقات را به نام خود ثبت نمایند که در این میان، کوثر معبودی در رشته نماز و امیرمهدی معبودی در رشته مفاهیم، از نیروگاه شهید رجایی توانستند به مقام اول دست یابند و امیرمحمد بختیاری و فاطمه شیرویی از نیروگاه شهید رجایی در رشته مفاهیم، دوم شدند.
🔷️اصلی بیگی ادامه داد: همچنین غزل صباغیان در رشته نماز و زهرا مرادی در رشته مفاهیم از شرکت تولید نیروی برق شهید رجایی هم توانستند به ترتیب، مقام اول و دوم این رقابت ها را دست آورند.
🔷️اصلی بیگی بیان داشت: نفرات برتر(اول) رشته های یاد شده، جواز حضور در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله کشوری را که در نیمه دوم شهریور امسال برگزار می شود، به دست آوردند.
♦️گفتنی است امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو به منظور توسعه فرهنگ قرآنی و جلب مشارکت کارکنان و خانواده های وزارت نیرو برای فراگیری آموزه های قرآنی، مطابق برنامه ی زمان بندی، مسابقاتی را به طور جداگانه و با فاصله زمانی یک ساله برای فرزندان کارکنان و همسران و شاغلان وزارت نیرو برگزار می کند.