🔷️مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو برگزار می شود

سه‌شنبه 05 مرداد 1400
بازدید: 855 بار

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو، مرداد ماه امسال برگزار می شود.

✍️به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، مسابقات قرآنی وزارت نیرو، هرساله با حضور کارکنان و خانواده های ایشان برگزار می شود که امسال با توجه به این که در سال گذشته این مسابقات، ویژه کارکنان و همسران بود، در سال جاری، فرزندان همکاران، به رقابت در رشته های مختلف قرآنی خواهند پرداخت.
🔷️موسی اصلی بیگی دبیر شورای فرهنگی نیروگاه، در این باره گفت: امسال، شرکت کنندگان در این مسابقات، به رقابت در 4 رشته قرائت تحقیق و اذان، حفظ، مفاهیم و نماز خواهند پرداخت که در 2سطح استانی و کشوری برگزار خواهد شد.
🟢اصلی بیگی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بیان داشت: این مسابقات که با همکاری پایگاه بسیج نیروگاه برگزار می شود، طبق ابلاغیه امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، به صورت غیرحضوری خواهد بود، اما در صورت فراهم آمدن شرایط مناسب، به صورت حضوری برگزار می شود.
🔸️دبیر شورای فرهنگی نیروگاه یادآور شد: مرحله استانی این مسابقات در 5 و 6 مرداد و مرحله کشوری هم در نیمه دوم شهریور ماه برگزار می شود که محل اجرای مسابقه استانی، در صورت برگزاری آن به صورت حضوری، متعاقبا اعلام خواهد شد.
🔷️نفرات برگزیده (اول) مرحله استانی، در صورت کسب 70 درصد از امتیاز آزمون، به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.