🔷️بازطراحی تابلو برق آزمایشگاه شیمی

پنجشنبه 14 بهمن 1400
بازدید: 638 بار

🔷️متخصصان نیروگاه شهید رجایی، تابلو برق آزمایشگاه شیمی نیروگاه سیکل ترکیبی را بازطراحی نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، حمیدرضا صفایی زاده مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه سیکل ترکیبی در تشریح عملیات بازطراحی تابلو برق آزمایشگاه شیمی این نیروگاه گفت: به دنبال بروز اشکال در جانمایی تابلو برق آزمایشگاه شیمی نیروگاه سیکل ترکیبی که درمکانی نامناسب و ناایمن نصب شده بود، متخصصان این امور وارد عمل شده و اقدام به رفع اشکال آن نمودند.
🔷️صفایی زاده افزود: پس از بررسی های فنی و تخصصی مشخص شدکه به علت کمبود جا درآن مکان امکان جابه جایی وجود ندارد، از این روی متخصصان این امور اقدام به بازطراحی همراه با ادغام دو تابلوی برق نمودند.
🔷️مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه سیکل ترکیبی در ادامه بیان داشت: حذف سیم شین های تابلو برق وکاهش حجم سیم کشی و حذف کامل ترموستات و اصلاح لامپ سیگنال های روی درب تابلو و نصب کلید های وضعیت خاموش و روشن الکترو فن های آزمایشگاه بر روی درب تابلو برای بیشتر شدن ایمنی این تجهیز، از اقداماتی بود که توسط متخصصان این امور انجام شده است.
🔷️همچنین با نصب لامپ های سیگنال، این تابلو برق مجهز به قرائت جریان و ولتاژ از روی درب تابلو شد که با این اقدام، کارکنان آزمایشگاه شیمی می توانند ولتاژ آمپر هر خط را به صورت مجزا بخوانند و ورود و خروج الکترو فن ها را کنترل نمایند.