به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، علی فرهور مدیرعامل این نیروگاه در اولین روز سال نو با حضور در اتاق های فرمان نیروگاه های سیکل ترکیبی و بخار با کارکنان نوبت کار دیدار نمود.
✴️ فرهور در این دیدارها از تلاش های کارکنان نیروگاه در سال ۹۹ که با موفقیت همراه بود، تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد مسیر موفقیت ها در سال جدید هم تداوم یابد.
❇️ مدیرعامل نیروگاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سال نو اظهار داشت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در سال جدید، می باید موانع تولید را برطرف نموده و از سازندگان داخلی هم حمایت نماییم و با اعتماد به سازندگان داخلی، از ظرفیت متخصصان کشور برای رفع نیازهای خود استفاده کنیم که این اقدام، موثر بر کاهش هزینه ها هم خواهد بود.
✴️ فرهور در ادامه، نگرش جدید در بهره برداری از واحدها، پایش مجوز کارها، مطالعه و سعی در بروز رسانی اطلاعات، همراه با بهره مندی از ظرفیت همکاران باتجربه و شناسایی مسائل و موانع را راهگشای افزایش بهره وری دانست.
✳️ توجه به معیشت خانواده کارکنان، موضوع دیگری بود که مدیرعامل نیروگاه، اشاره داشت: هرچه بیشتر بتوانیم در بهره برداری از واحدها و تولید انرژی، بهره وری را افزایش دهیم، هزینه ها کاهش یافته و به وضعیت معیشت کارکنان کمک بیشتری می شود.
✴️ سلامت کارکنان و راهکارهای مقابله ای با بیماری کوبید ۱۹، صحبت دیگری بود که فرهور در جمع کارکنان نوبت کار به آن پرداخت و گفت: با توجه به توصیه های مسئولان بهداشت کشور در بازنگری رفتارهای ارتباطی شهروندان در شرایط کرونایی، بهتر است از رفتن به مسافرت های غیر ضروری به ویژه در این روزها خودداری نموده و مراقب سلامت خود باشیم.
✳️ مدیرعامل نیروگاه در این دیدارها، با کارکنان بهره برداری نیروگاه های سیکل ترکیبی و بخار دیدار کرد.