🔴 تاکید مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی بر رعایت شیوه های مقابله ای با کرونا

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین: برای مقابله با موج هفتم ویروس کرونا، روش های بهداشتی پیشگیرانه، به طور جدی در این شرکت اعمال می شود .
✍🏼 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، ابوالفضل موتابها مدیرعامل شرکت و رییس ستاد مدیریت و پیشگیری ویروس کرونا در نیروگاه در جلسه این ستاد که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد گفت : در پی اعلام خبر آغاز موج هفتم ویروس کرونا در کشور، این شرکت با اتخاذ تدابیر لازم و با رعایت موازین بهداشتی، به مقابله با (کوید 19) وقطع زنجیره انتقال این ویروس می پردازد.
🟢 موتابها افزود: از هنگام انتشار خبرهای مربوط به مشاهده سویه های جدید ویروس کرونا در کشور و تغییر رنگ برخی استان ها و شهرها از آبی به رنگ های نارنجی و بعضا قرمز، روش های مقابله ای با انتشار این ویروس، دوباره و با جدیت در نیروگاه شهید رجایی اعمال می شود.
🔵 مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی با توجه به ضرورت اعمال روش های مقابله ای با کرونا ویروس در شرایط آغاز موج جدید، به تصمیمات تازه ستاد مدیریت و پیشگیری ویروس کرونا در نیروگاه اشاره کرد و گفت: توزیع ماسک های سه لایه، ضدعفونی کردن کانتین های غذاخوری، رعایت فاصله گذاری مناسب در نمازخانه و کانتین های غذاخوری، کاهش مدت زمان اقامه نمازهای جماعات، همچنین خودداری از سرو چای در جلساتی که با حضور تعداد نفرات بیشتر حضور دارند، شارژ مخازن محلول های شست و شوی دست در اماکن عمومی و …، با همکاری پایگاه بسیج، HSE، روابط عمومی، امورنظارت بر خدمات عمومی و حراست، از اقداماتی است که به طور روزانه انجام خواهد شد.
🟢 رییس ستاد مدیریت و پیشگیری ویروس کرونا در نیروگاه شهید رجایی افزود: با توجه به نتایج مثبت حاصل از تزریق 3 دوز واکسن در نیروگاه، تصمیم برآن شد تا پیگیری های لازم برای تزریق دوز چهارم نیز انجام شود و همراه با آن، مقرر شد تا محدودیت های استفاده از امکانات مهمانسرای نیروگاه برای همکاران متقاضی از استان ها و مناطق دارای رنگ های زرد، نارنجی و قرمز نیز اعمال شود.
🔵 موتابها در ادامه تاکید نمود، افرادی که نشانه های بیماری دارند، هرچه سریع تر به پزشک متخصص مراجعه نمایند تا از گسترش احتمالی این بیماری پیشگیری شود.
🟢 مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در پایان جلسه از کارکنان درخواست نمود به منظور صیانت از خود و خانواده هایشان و همچنین به منظور تداوم تولید برق و خدمات رسانی به شهروندان در ایام پیک مصرف تابستان، از سفرهای غیر ضروری به ویژه به مناطق دارای رنگ های نارنجی و قرمز پرهیز نمایند.
🔵 اطلاع رسانی و آگاهی افزایی در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا، از دیگر اقداماتی است که در قالب صدور بیانیه ها، اطلاعیه ها و بنرهای مختلف با مضامین مربوطه و انتشار آن از طریق تابلوهای اعلانات، کانال های اطلاع رسانی، وب سایت و … در شرکت انجام می شود.