🔶 تعمیرات واحد شماره 4 گازی نیروگاه شهید رجایی به پایان نزدیک می شود

پنجشنبه 26 فروردین 1400
بازدید: 799 بار

تعمیرات واحد شماره 4 گازی نیروگاه شهید رجایی که به منظور انجام بازدید محفظه احتراق از مدار تولید خارج شده است به مراحل پایانی خود نزدیک می شود.

✍🏻 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، بهنام کریمی مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه سیکل ترکیبی با اشاره به فعالیت تعمیرات واحد شماره 4 گازی گفت: با آغاز فصل گرما و ضرورت آماده سازی واحدهای نیروگاه برای تولید برق پایدار به ویژه در پیک تابستان، تجهیزات و قطعات واحد شماره چهار گازی سیکل ترکیبی هم از سوی متخصصان تعمیرات مکانیک این نیروگاه در حال تعمیر و سرویس کاری است که این فعالیت ها هم اکنون مراحل پایانی خود را سپری می کند.
❇️ کریمی افزود: انجام به موقع فعالیت های تعمیراتی به همراه اجرای با کیفیت آن، برای حفظ وآمادگی واحدها، وظیفه کارکنان تعمیرات است که در همین رابطه، بازدیداز ژنراتور و انجام انواع تست های مکانیکی و بازدید از بویلر و تجهیزات آن، بخشی از فعالیت هایی است که از سوی کارکنان این امور اجرا شده و یا در حال انجام است.
✴️ کریمی بیان داشت: بازدید و تعویض نازل، بازدید از تجهیزات کمکی، بازدید از قطعات داغ توربین و بازدید و تعویض قطعات محفظه احتراق این واحد از دیگر فعالیت های شاخصی است که از سوی کارکنان تعمیرات مکانیک انجام شده است.
❇️ با پایان فعالیت های تعمیراتی واحدهای نیروگاه شهید رجایی، این نیروگاه آماده تولید برق پایدار در پیک تابستان می شود.