عملیات آماده سازی برج های خنک کننده اصلی نیروگاه شهید رجایی به منظور آمادگی واحدهای این نیروگاه برای تولید برق پایدار در حال انجام است.

✍🏻 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، محمد رضا اکبری مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه بخار با اشاره به فعالیت کارکنان این امور در جهت ارتقای راندمان برج های خنک کننده این نیروگاه گفت: هرساله به منظور پایداری تولید برق و کسب آمادگی واحدها در فصل تابستان، متخصصان تعمیرات مکانیک، با رفع نشتی از دلتاهای واقع در برج های خنک کننده، اقدام به رفع محدودیت از این سازه ها نموده که موجب ارتقای راندمان و بهبود بهره وری در واحدهای نیروگاه می شود.

✴️ اکبری افزود: این امور در کنار دیگر حوزه های شرکت، اقدامات ویژه ای را به انجام می رساند که  رفع نشتی آب از دلتاهای سکتور شماره3 برج خنک کن اصلی واحد شماره یک، تعویض آببندهای مربوط به هدرها و اتصالات لاین های اصلی برج های خنک کننده و سرویس و نگهداری آن ها، بخشی از این فعالیت ها بود که از سوی متخصصان این امور به انجام رسید و در ادامه و پیش از آغاز پیک مصرف امسال، این اقدامات اصلاحی در برج های خنک کننده دیگر هم انجام می شود.

✳️ این فعالیت ها در ماه مبارک رمضان و در شرایط گرمای هوا به انجام رسیده است که با اجرای آن و  جلوگیری از هدر رفت آب در برج های خنک کن اصلی واحدهای بخاری، موجب دستیابی واحدها به حداکثر توان تولید وکارایی می شود.

 

🔶 فهرست اسامی همکاران تعمیرات مکانیک نیروگاه بخار که در این طرح، مشارکت داشته اند:

❇️ محمدرضا اکبری(مدیر امور تعمیرات مکانیک)، مسلم جمالی(سرپرست طرح)، رضا نوری، محمد امین شهریور، غلام رضا ایزدی، محمد جواد عزیزی، رحیم صادقی خوبانی، محسن کبیری، محمد رضا حسین زاده، وحید طارمیلر و با همکاری امور نظارت بر خدمات عمومی