🔶 اهدای لوح تقدیر دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به نیروگاه شهید رجایی

شنبه 27 آذر 1400
بازدید: 561 بار

معاون پژوهشی و فناوری و رییس گروه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با اهدای لوح سپاس، از همراهی نیروگاه شهید رجایی با این دانشگاه تقدیر نمودند.
✍🏻 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، در لوح اهدایی از سوی مهدی زندیه معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و سید محمد مهدی ابطحی رییس گروه ارتباط با جامعه و صنعت این دانشگاه آمده است: بدینوسیله تلاش های بی دریغ شما را در همراهی با دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در راستای توسعه ارتباط بین دانشگاه و صنعت ارج می نهیم. امید است در راستای اعتلای اهداف مقدس ایران عزیز هماره موفق و منصور باشید.
✴️ ضرروت بهره گیری از فناوری های نوین در جهت بهبود راندمان واحدهای گازی نیروگاه شهید رجایی موجب شد تا با همراهی این نیروگاه و دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، برای نخستین بار در کشور، 2 دستگاه بالانسینگ فلوی سوخت مایع و گاز واحدهای GEFRAME 9، طراحی و پس از ساخت در این نیروگاه مورد استفاده قرار گیرد.
❇️ اولین همایش ارتباط دانشگاه با صنعت با عنوان تجلیل از پیشکسوتان صنعت استان قزوین، با حضور استادان و صنعتکاران این استان در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد که در این همایش از مدیریت نیروگاه شهید رجایی تقدیر گردید.