🔶 اهدای لوح تقدیر به مسئول فرهنگی و دینی نیروگاه شهید رجایی

دو‌شنبه 26 مهر 1400
بازدید: 664 بار

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی و مسئول امور فرهنگی این شرکت با اهدای لوح سپاس، از مسئول فرهنگی و دینی نیروگاه به دلیل کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در برنامه های فرهنگی و دینی تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، در لوح اهدایی محسن طرز طلب مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و قدرت اله قنبری رییس شورای فرهنگی و مشاور مدیرعامل و مسئول فرهنگی این شرکت، خطاب به موسی اصلی بیگی مسئول فرهنگی و دینی نیروگاه آمده است: پاسداری از فرهنگ نورانی قرآن کریم و تلاش جهت اقامه فریضه بزرگ الهی نماز و ترویج سیره نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) افتخار بسیار بزرگی است که خداوند متعال نصیب بعضی از بندگان خود می فرماید و یقینا فیوضات معنوی و آثار و ثمرات فراوانی به همراه دارد.
✴️ حال که خداوند این توفیق ارزشمند را نصیب حضرتعالی نموده است تا با تلاش و کوشش خالصانه در زمینه انجام فعالیت های فرهنگی و دینی رتبه شایسته تقدیر ویژه را در میان شرکت های مدیریت تولید برق سراسر کشور در سال 1399 کسب نمایید، فرصت را مغتنم شمرده، زیبنده ترین مراتب تقدیر و تشکر را محضر آن بزرگوار، ابراز می نماییم. امیدواریم که درظل عنایات حق تعالی و توجهات حضرت صاحب الامر(عج) و رهنمود های مقام معظم رهبری همواره موفق و موید باشید.