💐 مدیر عامل شرکت آغاز سال 1400 را به کارکنان نیروگاه تبریک گفت 💐

یکشنبه 01 فروردین 1400
بازدید: 946 بار

علی فرهور مدیرعامل نیروگاه، ضمن تبریک عید نوروز، سال 1400 را سال تلاش مضاعف برای افزایش بهروری دانست.

✍🏻 به گزارش دفتر روابط عمومی، مدیرعامل شرکت با صدور پیامی به مناسبت آغاز سال نوی خورشیدی، ضمن تبریک این مناسبت و قدردانی از کارکنان نیروگاه که به طور شبانه روز در تلاش برای تامین برق پایدار فعالیت می کنند، تلاش مضاعف را عامل دستیابی به اهداف سازمانی در سال 1400 را دانست و ابراز امیدواری کرد در سال جدید بتوان با گام برداشتن در مسیر خلاقیت و فعالیت هوشمند، بر میزان بهره وری و راندمان کاری افزود.
✴️ در بخش دیگری از پیام نوروزی مدیرعامل نیروگاه آمده است: در سال گذشته با تلاش کارکنان، موفقیت های خوبی را کسب نمودیم و توانستیم به تعهدات خود در تولید برق پایدار جامه عمل بپوشانیم که آن، در ادامه کسب رتبه اول ارزیابی سالانه در بین نیروگاه های کشور و تداوم آن در سال های 96، 97، و 98 بوده است.
فرهور افزود: اکنون سال 1399 به پایان رسیده و سال جدید با انتظاراتی نو آغاز شده است. سالی که بی شک در پرتو خلاقیت ها و اراده مستحکم کارکنان نیروگاه در خدمت به شهروندان و کشور عزیزمان، همچون سال های گذشته باز هم سرشار از موفقیت ها خواهد بود.
❇️ مدیرعامل نیروگاه با اشاره به شرایط فعلی کشور و تاثیر آن بر وضعیت اقتصادی نیروگاه بیان داشت: همه کارکنان در تمامی معاونت ها به سهم خود، موثر در بهبود بهره وری هستند، به طوری که با کنترل نقطه سفارش کالا، کنترل هزینه های خرید، دقت افزون در ثبت سفارش ها، همچنین جدیت در بازسازی و دقت در تعمیرات، استفاده از قطعات و تجهیزات به جای مانده از دوران طرح احداث نیروگاه، پشتیبانی از سازندگان داخلی قطعات و تجهیزات، تقویت حوزه ساخت داخل، استفاده صحیح از تخصص نیروی انسانی شرکت و کارکنان موقت، می توان همچون گذشته، سربلند و پیروز شد.
❇️ فرهور در پایان پیام خود بیان داشت: از همراهی ها و همدلی های اعضای هیات مدیره، معاونان و کارکنان نیروگاه که با تلاش و تکیه بر تجربه و دانش تخصصی خود، علی رغم اعمال تحریم ها و کاستی های موجود توانستند در تامین قطعات و تجهیزات، تعمیرات و بهره برداری واحدها و متعاقب آن در تولید برق پایدار، به خوبی عمل نمایند، تقدیر و تشکر کرده و سال خوبی را برای همه کارکنان آرزو نمود.