❇️ تولید بیش از نهصد میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی

دو‌شنبه 09 فروردین 1400
بازدید: 847 بار

بیش از نهصد میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در اسفند سال گذشته از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

✍🏻 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه در تشریح میزان تولید انرژی در اسفند 99 گفت: در دوازدهمین ماه سال گذشته، به میزان 945 میلیون و 296 هزار و 500 کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
❇️ دوستی در ادامه به سهم تولید واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی در ماه اسفند اشاره کرد و بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی، 446 میلیون و 285 هزار و 500 کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و 499 میلیون و 11 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.
✴️ این میزان انرژی در حالی تولید شده است که نیروگاه شهید رجایی در فصل تعمیرات قرار دارد، به طوری که هم اکنون واحد 250 مگاوتی شماره 4 بخاری برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای، واحد شماره 4 گازی برای انجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق و نازل و واحد شماره 2 بخاری سیکل ترکیبی هم برای انجام تعمیرات نیمه سنگین از مدار تولید، خارج شده اند.