❇️ بازسازی وتعمیر دستگاه خم کن هیدرولیک در کارگاه نیروگاه شهید رجایی

یکشنبه 17 مرداد 1400
بازدید: 701 بار

دستگاه خم کن لوله در نیروگاه شهید رجایی قزوین برای اولین بار از سوی متخصصان این نیروگاه، مورد بازسازی وتعمیراساسی قرار گرفت.

✍🏻 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، حسن آزاد مرد مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه بخار در این باره گفت: متخصصان اداره فاین مکانیک و کارگاه بخار این شرکت به منظور کاهش هزینه های تعمیرات، با استفاده از ظرفیت های داخلی، اقدام به تعمیر و بازسازی دستگاه خم کن هیدرولیک نمودند.
❇️ آزادمرد افزود: درپی ایجاد مشکل فنی در جک دستگاه خم کن هیدرولیک، متخصصان اداره فاین مکانیک به سرپرستی امیر چهل پسران همراه با متخصصان کارگاه بخار پس از بررسی و تحلیل فنی و با استفاده از خلاقیت و ابتکار، اقدام به تعمیر این دستگاه نمودند.
✴️ آزادمرد در ادامه بیان داشت: پس از آب بندی و ساخت بوش برنجی و تعویض سوپاپ مسیر اصلی تخلیه روغن جک دستگاه خم کن هیدرولیک و قرار دادن سوپاپ در مسیر خروجی پمپ و تقویت کردن نگه دارنده فنر مربوط به پیستون این دستگاه، برای اولین بار در شرکت، این تجهیز آماده ی به کار شد.
✳️ دستگاه خم کن هیدرولیک، برای خم کردن لوله ها در سایز های مختلف استفاده می شود و از تجهیزات مهم و ابزاری استراتژیک و ضروری جهت انجام تعمیرات و تعویض لوله های بویلر است که در نیروگاه های حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد.
همکارانی که در این پروژه فعالیت داشتند:امیرچهل پسران، احسان رسولی، محمد علی جهانبخشی، سروش رستمی، رامین ولایی