✴️ آزمایشات دوره ای شغلی با هدف پایش سلامت کارکنان، در نیروگاه شهید رجایی در حال انجام است.

سه‌شنبه 20 آبان 1399
بازدید: 1274 بار

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، علیرضا کیان بخش مدیر امور HSE نیروگاه در تشریح این خبر گفت: به منظور پایش سلامت کارکنان و رعایت الزام قانونی به استناد ماده 92 قانون کار، امسال هم به مانند سال های گذشته، آزمایش های کلینیکی و پاراکلینیکی کارکنان در مراکز بهداشت کار نیروگاه های بخار و سیکل ترکیبی انجام می شود.
❇️ کیان بخش افزود: آزمایش ها ادواری شغلی که هر ساله انجام می شود، امسال هم در حوزه کلینیکی با دریافت نمونه خون و ادرار برای مشخص شدن نتایج تست های آزمایشگاهی شامل تیروئید، آنزیم های کبدی، تری گلیسیرید، کلسترول، قند خون و سایر اختلالات احتمالی داخلی و در حوزه پاراکلینیکی شامل ادیومتری، اپتومتری و نوار قلب، انجام می گیرد.
✳️وی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا بیان داشت: امسال با توجه به گسترش ویروس کرونا و ضرورت مقابله با آن، تمهیدات بهداشتی و روش های پیشگیرانه مبتنی بر دستورعمل های بهداشتی در نظر گرفته شده است. از این روی سعی داریم با استفاده از راهکارهای پیشگیرانه، نگرانی کارکنان را در این خصوص به حداقل برسانیم.
✴️کیان بخش در ادامه با تاکید بر رعایت دستورعمل های بهداشتی در انجام آزمایش ها گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی ( 2 متر )، ارائه برنامه زمانبندی(روز و ساعت) حضور کارکنان در مراکز بهداشت کار نیروگاه های بخار و سیکل ترکیبی برای انجام آزمایش ها، ضدعفونی کردن تجهیزات آزمایشگاهی و …، مواردی است که برای پیشگیری از انتقال احتمالی ویروس کرونا رعایت می شود.
مدیر امور HSE ادامه داد: امسال، در کنار انجام آزمایش های معمول کلینیکی و پاراکلینیکی، تست تشخیص ویروس کرونا(آنتی بادی) هم انجام می شود.
✴️وی در پایان افزود: پس از اتمام آزمایش های کلینیکی و پاراکلینیکی، معاینات تکمیلی هم با حضور پزشک و کارشناس بهداشت حرفه ای در مرکز بهداشت کار نیروگاه انجام خواهد شد.