✴️فعالیت های تعمیرات ابزاردقیق واحد 4 بخاری نیروگاه شهید رجایی تشریح شد؛

شنبه 21 فروردین 1400
بازدید: 814 بار

برنامه تعمیرات بازدید دوره ای واحدشماره 4 نیروگاه شهیدرجایی قزوین با استفاده از تخصص و توان کارکنان این شرکت درحال انجام است.

🖋 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، محمد پژوهش مدیر امور تعمیرات ابزار دقیق نیروگاه بخار گفت: در ادامه آماده سازی واحدهای سیزده گانه نیروگاه برای تولید برق پایدار در پیک تابستان، امور تعمیرات ابزاردقیق نیروگاه بخار نیز همگام با سایر حوزه ها، اقدام به فعالیت های تعمیراتی نموده است که بازدید، تنظیم، چک و سرویس تجهیزات ابزاردقیقی این واحد، بخشی از این اقدامات است.
✴️پژوهش افزود: در فرایند تعمیرات بازدید دوره ای واحد شماره چهار بخاری، تنظیم ترانسمیتر های سطح، «فلو» و درجه حرارت، تنظیم و سرویس سیستم اطفای حریق مشعل خانه، چک و تنظیم منابع تغذیه سیستم های کنترل و سوییچ های فشار کوره هم از سوی متخصصان ابزاردقیق بخار انجام شده است.
✴️مدیرامور تعمیرات ابزاردقیق نیروگاه بخار بیان داشت: کالیبراسیون و تنظیم سوییچ های فلوی آب اصلی برج خنک کننده و تنظیم و چک کردن آنالایزرهای اکسیژن و تنظیم سیستم اطفای حریق ترانسفورماتورهای کمکی و اصلی هم نمونه ای از کارهای تعمیراتی بود که از سوی متخصصان این امور در این دوره از فعالیت های تعمیراتی، صورت پذیرفت.
✴️با آماده سازی واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی، نیروگاه شهید رجایی آماده تولید برق پایدار در فصل تابستان می شود.