تازه ترین شماره نشریه داخلی روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی با عناوین مختلف خبری و گزارشی، در بهمن ماه انتشار یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، یکصد و هشتاد و هفتمین شماره پیک نشر از انتشارات روابط عمومی شرکت با موضوعات فنی، تخصصی، اجتماعی و فرهنگی به چاپ رسید.
❇️ در این شماره از نشریه، به تقدیر مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی از مدیر عامل نیروگاه شهیدرجایی، میزان تولید انرژی الکتریکی در10ماهه سال جاری،انجام تعمیرات سریع با رفع اشکال در واحد بخاری نیروگاه شهید رجایی اشاره شده است.
🔶 آمادگی واحد سوخت رسانی در فصل سرما، افزایش17درصدی راندمان برج های خنک کننده نیروگاه بخار و آغاز تعمیرات واحد شماره6گازی، دیگر خبرهایی است که در این شماره از پیک نشر به آن پرداخته شده است.
❇️ انجام تعمیرات نیمه سنگین واحد شماره 2بخار سیکل ترکیبی، انجام اصلاحیه در سیستم کنترل واحد های گازی ،تشریح اقدامات واحدشیمی نیروگاه سیکل ترکیبی، ساخت بیش از130قطعه مورد نیاز نیروگاه،رفع اشکال اینورتر واحدشماره2بخاری، طراحی نرم افزار سیمولاتور پست های 400کیلوولت، همچنین برترین پیشنهادهای فنی آذرماه، همراه با پیام تبریک مدیرعامل شرکت به دانش آموزان و دانشجویان ممتاز، خبرها و موضوعات دیگری است که در این شماره به آن اشاره شده است.
لینک دانلود : https://rpgm.ir/fa/page/magazine/1