♦️♦️آغاز واکسیناسیون در نیروگاه شهید رجایی قزوین

جمعه 05 شهریور 1400
بازدید: 685 بار

♦️به منظور صیانت از کارکنان نیروگاه شهید رجایی در برابر بیماری کووید 19، مرحله نخست تزریق واکسن کرونا در این شرکت انجام شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، از ابتدای شیوع بیماری کووید 19، صیانت از کارکنان نیروگاه در برابر ویروس کرونا، اصلی ترین رویکرد این شرکت بود که با اجرای پروتکل های بهداشتی و پیاده سازی طرح های مقابله ای با این ویروس، انجام شد و تاکنون نیز ادامه دارد.
♦️مهم ترین بخش اجرای طرح های صیانتی، تلاش برای واکسینه کردن کارکنان نیروگاه بود. به همین منظور برای دستیابی به این هدف با توجه به شروع پیک پنجم بیماری کووید 19، برنامه ریزی و اقدامات متعددی با انجام رایزنی با استانداری و مقامات بهداشتی استان، صورت گرفت که در نهایت، نخستین مرحله اجرای واکسیناسیون در روز چهارشنبه سوم شهریور محقق عملیاتی شد.
🔸تامین برق پایدار به ویژه در شرایط گسترش ویروس کرونا برای پشتیبانی از حوزه بهداشت، ضرورتی است که برای تداوم آن، لازم است تا کارکنان نیروگاه در برابر این بیماری مصونیت یابند تا خللی در تولید برق ایجاد نشود که امید است با کمک و همراهی مسئولان استانی، مراحل بعدی این طرح تا واکسیناسیون تمامی کارکنان ادامه یابد.
🟦از ابتدای شیوع این ویروس، کارکنان نیروگاه شهید رجایی بصورت شبانه روزی و حتی بدون هیچ وقفه ای و با حداکثر ظرفیت در جهت تامین برق هم وطنان و مراکز درمانی تلاش نموده اند تا همراه با مدافعان سلامت، سهمی در بهبود شرایط شهروندان و سلامت بیماران داشته باشند.
🔸تخصیص واکسن برای تزریق در نوبت اول، تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت تا امکان استفاده از این فرصت برای همه کارکنان نیروگاه فراهم آید که البته تخصیص سهمیه این شرکت، به برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بستگی دارد. بنابراین انتظار می رود کارکنان نیروگاه با همدلی، هم فکری و نظم و رعایت تمامی مسائل بهداشتی همچون گذشته در مسیر افزایش بهره وری و بهبود راندمان در نیروگاه گام بر دارند.
🔷واکسیناسیون کارکنان در محل این شرکت، از سوی مرکز بهداشت شهید بلندیان و با حضور نمایندگان مرکز بهداشت نیروگاه، انجام شد.