♦️ضرورت فرهنگ سازی و مدیریت صحیح مصرف آب و برق

دو‌شنبه 14 تیر 1400
بازدید: 858 بار

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان قزوین به منظور هم اندیشی در خصوص فرهنگ سازی در حوزه آب و برق جلسه ای در نیروگاه شهید رجایی برگزار نمودند.
🔷️در این جلسه با توجه به بالارفتن دمای هوا و افزایش تقاضای مصرف برق وآب از سوی شهروندان، مقرر شد باهدف روشن سازی افکار عمومی برای مصرف بهينه آب وبرق از ظرفیت بیلبورد های شهری، کانال ها وگروه های مجازی به طور گسترده در این خصوص استفاده شود .
🔷️ موسی اصلی بیگی مدیردفترهیات مدیره،مدیرعامل و روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی از آمادگی کامل واحدهای 13گانه نیروگاه خبر داد و تاکید نمود تا پایان تابستان تولید واحد های سیزده گانه این نیروگاه برای خدمت رسانی به شهروندان همچون گذشته باتمام توان ادامه خواهد یافت .
♦️وی افزود: تولید انرژی الکتریکی از مسیر سختی عبور می کند. از این روی مصرف کنندگان و شهروندان گرامی با رعایت الگوی صحیح مصرف، یاری رسان خدمت گزاران خود در حوزه صنعت برق باشند تا بتوانیم با موفقیت از پیک پرمصرف تابستان عبور کنیم.
🔸️کاهش نزولات آسمانی و گرمای زودهنگام در سال جاری، موجب افزایش مصرف انرژی الکتریکی به ویژه در مناطق گرمسیر کشور شده است.