مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی قزوین در مراسم جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق:

کسب رتبه‌ برتر نیروگاه شهید رجایی در گذر از پیک مصرف تابستان مرهون تلاش همه کارکنان است.

مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی: پیک تابستان ۱۴۰۲ را با همدلی و وحدت به خوبی پشت سر گذاشتیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی،ابوالفضل موتابها مدیر عامل نیروگاه درمراسم جشنی که به مناسبت هفته وحدت، میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص)، ولادت خجسته امام جعفر صادق (ع) و کسب رتبه برترین نیروگاه کشور در ارزیابی های وزارت نیرو در محل سالن آمفی تئاتر این شرکت برگزار شد، با اشاره به گذر موفقیت آمیز از پیک تابستان امسال گفت: خوشبختانه صنعت برق کشور توانست در تابستان امسال با همدلی و انسجام در حوزه های تولید، انتقال و توزیع برق افتخارات بزرگی حتی نسبت به سال گذشته کسب نماید.

موتابها افزود : با آغاز به کار دولت سیزدهم و طی دو سال گذشته با هدف گذاری صحیح و تلاش مستمر شاهد خاموشی برنامه ریزی شده در بخش خانگی در کشور نبودیم که این دستاوردی مهم برای دولت است . البته عدم خاموشی ها در این دو سال علاوه بر توسعه زیر ساخت ها به دلیل همراهی شهروندان در مدیریت صحیح مصرف برق بوده است که این همراهی موجب کاهش حدود پنج ونیم درصد در مصرف برق شده است.

مدیر عامل نیروگاه شهیدرجایی بیان داشت: این دستاورد مهم در نیروگاه از جمله نیروگاه شهیدرجایی حاصل فرهنگ سازی در مصرف صحیح انرژی الکتریکی و اجرای برنامه های صحیح تعمیراتی برای آماده سازی واحد های نیروگاهی بود که موجب شد این نیروگاه به عنوان برترین نیروگاه کشور برای گذر از پیک تابستان ۱۴۰۲ از سوی وزیر نیرو انتخاب شود.

موتابها اظهار داشت: نیروگاه شهید رجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، علی رغم گذشت بیش از 3 دهه از آغاز بهره برداری آن، همچنان در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته و به عنوان دومین تولید کننده برق کشور شناخته می شود. از این روی جای دارد از کارکنان خدوم این نیروگاه صمیمانه تشکر نمایم.

با پایان یافتن پیک تابستان، به منظور کسب آمادگی تولید، فصل تعمیرات از ابتدای مهرماه آغاز شده است که برای این منظور 17برنامه ی تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید های دوره ای تعریف شده که تا پایان اردیبهشت سال آینده به اتمام خواهد رسید.

در این مراسم گروه موسیقی دستان به مناسب ایام خجسته هفته وحدت،میلاد پیامبر اسلام(ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)به مولودی خوانی و نغمه خوانی پرداختند.

همچنین در این مراسم از بازنشستگانی که در ۶ماهه نخست امسال به بازنشستگی نائل آمده بودند،فرزندان نونهال همکاران ویژه جشنواره قرآن و نماز ،نفرات برتر ایمنی و افرادی که به تازگی ازدواج نموده اند تجلیل به عمل آمد.