کسب آمادگی کامل تجهیزات و سیستم های تاسیسات عمومی نیروگاه

سه‌شنبه 29 مهر 1399
بازدید: 975 بار

تجهیزات و سیستم های تاسیسات عمومی نیروگاه شهید رجایی با انجام تعمیرات به موقع، از سطح بالای آمادگی برخوردار است.

🎤به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، احمد آزادمرد، مدیر امور تعمیرات مکانیک بویلر نیروگاه بخار با اشاره به گزارش مسئول بهره برداری تاسیسات عمومی این نیروگاه در خصوص کسب آمادگی کامل تجهیزات و سیستم های این حوزه گفت: تلاش گسترده متخصصان اداره تعمیرات تاسیسات عمومی بخار در انجام تعمیرات به موقع و سریع سیستم ها و تجهیزات آن موجب کسب آمادگی کامل در این حوزه شده است که این اقدام، نقش اساسی و مهمی در پایداری واحدها خواهد داشت.
❇️آزادمرد در این باره توضیح داد: تجهیزات و سیستم های تاسیسات عمومی به دلیل ماهیت کاری خود، از اهمیت ویژه ای در پایداری واحدها برخوردارند، از این روی تلاش بر این است تا تجهیزات این حوزه همواره در مدار فعالیت بوده و یا آماده سرویس دهی باشند.
❇️مدیر امور تعمیرات مکانیک بویلر ادامه داد: نکته دارای اهمیت در این خصوص، آماده سازی سیستم ها و تجهیزات در شرایطی است که از عمر این دستگاه ها و تجهیزات، سال های طولانی گذشته است. بنابراین سرویس دهی و تعمیرات آن ها نیاز به تجربه و تخصص زیادی دارد که خوشبختانه متخصصان اداره تاسیسات عمومی، با هدایت «مهدی نجف زاده» رییس این اداره، توانسته اند با انجام تعمیرات به موقع و سریع، از هرگونه خللی در عملکرد این تجهیزات، جلوگیری نمایند.
🟢تامین هوای مطبوع با استفاده از دستگاه های چیلر و همچنین تامین هوای ابزاردقیقی(کنترل) و هوای سرویس، از کارکردهای اصلی تاسیسات عمومی است.