واحد شماره 6 گازی نیروگاه شهید رجایی در دست تعمیرات قرار گرفت.

دو‌شنبه 20 بهمن 1399
بازدید: 876 بار

در ادامه تعمیرات واحدهای نیروگاه شهیدرجایی، واحد شماره 6 گازی این نیروگاه برای انجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق و تعویض نازل از مدار تولید خارج شد.

✍🏻به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، بهمن غنوی معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه در این باره گفت: به منظور کسب آمادگی تولید برق در واحدهای سیزده گانه و در ادامه فعالیت های تعمیراتی این واحدها، واحد شماره 6 گازی با توان نامی 123 مگاوات برای انجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق و تعویض نازل، از مدار تولید، خارج شد.
✳️غنوی با اشاره به فعالیت های این دوره از تعمیرات افزود: بازدید از مسیر گاز داغ و تعویض نازل ، تعویض لاینر و ترانزیشن ها، تعویض دیگر قطعات مسیر گاز داغ، همچنین بازدید از تجهیزات اکسسوری، بازدید از ژنراتور و بازدید از تجهزات جانبی بویلر به همراه انجام تست های الکتریکی ژنراتور، انجام تست ها و تنظیمات ابزار دقیقی، از مهم ترین اقداماتی است که در مدت خروج این واحد، از سوی کارکنان تعمیرات مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق نیروگاه سیکل ترکیبی انجام خواهد شد.
❇️فعالیت های تعمیرات واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی که از اواخر شهریور امسال آغاز شده است تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.