نیروگاه شهید رجایی با تکیه بر توانمندی های داخلی در کشور خوش درخشید که آن نتیجه تلاش و همدلی گسترده کارکنان نیروگاه است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، سرهنگ مهدی علی زمانی فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع)شهرستان آبیک در جمع کارکنان نیروگاه شهید رجایی گفت: حقیقت انقلاب اسلامی متفاوت تر از آن است که در فضای مجازی رد و بدل می شود، چرا که آنروزی که دشمنان ما با یک انقلاب نو پا روبرو بودند و این انقلاب، تازه به ثمر رسیده بود نیز دشمنان انقلاب نتوانستند اقداماتی علیه آن انجام دهند. حال آن که امروز پس از ۴ دهه از پیروزی آن و کسب توان های داخلی، امنیتی، انسجامی و هماهنگی های درون سازمانی، دیگر دشمن نمی تواند اقدام به ضربه زدن کند.

وی اظهار داشت: استکبار و کشور های تابع آن به دنبال این هستند تا پیشرفت ملت ایران را متوقف کنند اما حقیقت آن است که بعد از گذشت 44 سال از پیروزی جمهوری اسلامی ایران در کشورمان شاهد پیشرفت های زیادی در حوزه های مختلف هستیم .

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک از سیاه نمایی های صورت گرفته در فضای مجازی، شبکه های ماهواره ای و دشمنان نظام و انقلاب بر علیه جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری و نیز علت این همه هجمه از فعالیت های آن شبکه ها را پیشرفت روز افزون ایران اسلامی دانست و گفت با این کارهای کوچک اقدامات مهم جمهوری اسلامی متوقف نمی شود.

علی زمانی با اشاره به فعالیت های متخصصان نیروگاه شهید رجایی افزود: از مهم ترین اقدامات کارکنان نیروگاه شهید رجایی این است که آن ها تکیه بر توانمندی های داخلی خود نمودند و فعالیت های فنی و تخصصی این نیروگاه غرور آفرین بوده و دشمن از این دست آوردها هراس دارد.

در ادامه ابوالفضل موتابها مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج ، فرهنگ بسیجی را همان اخلاص، همدلی و کاروتلاش بی وقفه دانست و مصداق این فرهنگ را کارکنان نیروگاه نامید که آسایش، رفاه و امنیت مردم را با تولید انرژی الکتریکی برای هموطنان فراهم می نمایند.

موتابها بیان داشت:پیک تابستان امسال را همراه با موفقیت در کسب رتبه های برتر کشوری پشت سرگذاشتیم که نتیجه این موفقیت حاصل تلاش و همدلی گسترده کارکنان نیروگاه است.

ابوالفضل موتابها تصریح کرد: دولت دوسال گذشته، برنامه ی مدونی را برای کاهش میزان ناترازی تولید و مصرف برق در دستور کار قرار داد که در همین خصوص، با افزایش ظرفیت نیروگاهی، انجام تعمیرات به موقع در نیروگاه های حرارتی، ارائه طرح بسته های تشویقی برای رعایت کنندگان الگوی صحیح مصرف و …، صنعت برق کشور توانست تابستان امسال و سال گذشته را با موفقیت پشت سر گزارد.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در ادامه به موفقیت های کسب شده ی نیروگاه در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: تلاش و همدلی کارکنان متخصص شرکت موجب شد علی رغم گذشت 3 دهه از فعالیت واحدهای نیروگاه شهید رجایی، این نیروگاه بتواند همانند سال های آغازین خود، با تمام توان به تولید انرژی الکتریکی پرداخته و به تمام تعهدات خود عمل نماید.

موتابها افزود :از ابتدای سال جاری، بر اساس پیش بینی های فنی و با توجه به تدوین برنامه های ویژه تعمیراتی، توانستیم اشکالات واحدهای سیزده گانه را رفع نموده و با اجرای برنامه های پیشگیرانه، واحدهای این نیروگاه را در سطح بالای آمادگی برای تولید برق در تابستان قرار دهیم. به طوری که رعایت این آمادگی موجب شد تا، رتبه نخست گذر از پیک تابستان 1402 در بین نیروگاه های کشور کسب نماییم.

در پایان از تعدادی کارکنان و بسیجیان نمونه شرکت با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد .