نشست هم اندیشی رسانه با مدیران صنعت آب و برق استان قزوین

چهار‌شنبه 12 خرداد 1400
بازدید: 735 بار

مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین، بر ضرورت انعکاس خبرهای این صنعت در رسانه ملی تاکید نمودند.

✍🏻 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، به منظور بررسی راه های انعکاس خبرهای صنعت آب و برق در رسانه ملی به ویژه در بازه زمانی پیک مصرف انرژی، مدیران این صنعت در نشستی با مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین به طرح نظرات و پیشنهادهای خود در این خصوص پرداختند.
✴️ در این نشست مقرر شد با حضور خبرنگاران مرکز صدا و سیمای قزوین در محل این شرکت ها، خدمات رسانی صنعت آب و برق استان در تولید و توزیع انرژی و آب، به تصویر کشیده شود.
❇️ پیش از برگزاری این جلسه، مدیران عامل و مدیران روابط عمومی های صنعت آب و برق استان، در جلسات انسجام بخشی که با هدف دستیابی به نقاط مشترک برای عبور موفقیت آمیز از پیک تابستان برگزار شد، بر ضرورت اطلاع رسانی به شهروندان از وضعیت این صنعت در استان و ارائه راهکارهای مناسب برای آگاهی افزایی مصرف کنندگان انرژی و آب نسبت به رعایت مدیریت صحیح مصرف تاکید نمودند.
✳️ بروز گرمای زودرس و کاهش نزولات آسمانی، موجب افزایش میزان مصرف انرژی الکتریکی در روزهای اخیرشده است. از این روی، روابط عمومی های این صنعت در تلاش هستند با شفاف سازی و انعکاس گزارش های موثق از وضعیت پیش رو، شهروندان و مصرف کنندگان انرژی و آب را به رعایت الگوی صحیح مصرف دعوت نمایند.