تعدادی از فرزندان کارکنان نیروگاه توانستند با پشتکار و تلاش پایدار، به موفقیت های تحصیلی و ورزشی دست یابند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، در خبر نخست آمده است، «حسین سیمیاری» فرزند علی سیمیاری، شاغل در معاونت تعمیرات سیکل ترکیبی، با حضور در مسابقات بدنسازی وپرورش اندام استان قزوین، رده سنی جوانان توانست به مقام دوم این رقابت ها دست یابد.

خبر دیگر، مربوط به موفقیت «فاطمه زهرا شعبانی » فرزند قاسم شعبانی شاغل در حراست و امور محرمانه شرکت است که در مسابقات قرآنی فعالیت دارد.

در این خبر آمده است، فاطمه زهرا شعبانی با شرکت در سی و یکمین دوره مسابقات درسهایی از قرآن ، موفق شد به رتبه اول کشوری دست یابد.

خبرهای مربوط به فعالیت های ورزشی فرزندان کارکنان، به دلیل جدیت آن ها برای فعالیت در رشته های مختلف ورزشی و به دنبال آن، کسب عناوین قهرمانی، همواره در صدر خبرهای با محور موفقیت قرار دارد.

در همین رابطه با خبر شدیم، «دلسا و حلما سادات جلالی تکلیمی» فرزند سید یاسر جلالی تکلیمی شاغل در معاونت تعمیرات سیکل ترکیبی که در رشته کاراته فعالیت دارند، توانستند در هفتمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان در رده های سنی خود، به مقام سوم دست یابند.

با اظهار خوشنودی از موفقیت این فرزندان برومند، ضمن تبریک به آنان و خانواده هایشان، توفیقات روزافزون تمامی فرزندان خانواده ی بزرگ نیروگاه شهید رجایی را از خداوند متعال خواستاریم.

همچنین از تمامی همکاران در خواست می شود تا در صورت کسب موفقیت توسط خود و یا خانواده هایشان در عرصه های گوناگون فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی، مستندات مربوطه را جهت چاپ در پیک نشر و بارگزاری در وب سایت و کانال اطلاع رسانی نیروگاه، به دفتر هیات مدیره و روابط عمومی ارسال نمایند.