بهار، ‌نماد و جلوگاه اراده الهی در باز آفرینش طبیعت است و نوروز،‌ طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن. حلول سال نو و بهار پر طراوت را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برای همگان مسألت دارم.

مفتخرم که اعلام کنم با کوشش مجدانه شما عزیزان در مسیر خدمتگزاری کارآمد و اثربخش به هموطنانمان درسالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید مزین شده بود، با وجود مصائبی چون بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه موفق به راه‌اندازی واحدهای جدید نیروگاهی و رفع موانع تولید به میزان 1605 مگاوات، ارتقای راندمان نیروگاه‌های حرارتی به مرز 39 درصد،‌ راه‌اندازی بازار اوراق گواهی ظرفیت در بورس انرژی، فروش اوراق سلف موزاری استاندارد برق و تداوم انجام تعمیرات سالانه نیروگاهی با وجود شرایط سخت همه گیری بیماری کرونا در صنعت برق کشور شدیم.

از دیگر افتخارات بزرگ شرکت در سالی که پشت سرنهادیم کسب رتبه برتر از میان بیش از یکصد شرکت و دستگاه دولتی در شانزدهمین دوره جشنواره شهید رجایی بود.

این دستاورد ارزشمند حاصل تدبیر، تلاش دلسوزانه و همدلانه همه همکاران خدوم و متعهد و نوید بخش آینده‌ای غرورآفرین و الهام بخش است که تکرار و ارتقای این جایگاه ارزشمند در سال‌های آتی در گروی تلاشی مضاعف و وظیفه و رسالت خطیری است که باید مدنظر یکایک کارکنان قرار گیرد.

رجاء واثق دارم که با تداوم همت و پشتکار جمعی، شاهد افتخارآفرینی‌های شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی در زمینه رشد و بالندگی صنعت برق کشور و خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان خواهد بود.

سلامت،‌ سعادت و سربلندی همگان را از بارگاه باریتعالی خواستارم.