فرماندار شهرستان آبیک در سوگ «شهید جمهور»؛

شهید آیت‌الله رئیسی الگوی بسیار خوبی برای مسئولان است

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، حجت الله مدد خانی فرماندار شهرستان آبیک در مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهان، در جمع مدیران شهرستان آبیک،مدیران صنعت آب و برق استان، مدیرعامل و کارکنان نیروگاه شهیدرجایی قزوین که در محل نمازخانه این شرکت برگزارشد گفت: رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران شهید آیت‌الله رئیسی هیچ فاصله‌ای بین خود و خدا، خود و مردم و خود و ولایت قائل نبود و همواره خود را سرباز فداکار ملت و ولایت می‌دانست.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی و رفتاری شهید خادم الرضا(ع) و شهید خدمت، اظهار کرد: ایت الله رییسی به سید محرومان شهرت داشت و این لقب برآزنده ایشان بود زیرا در رفتار و گفتار ادب را رعایت و همنشین و دلسوز قشر کم درآمد جامعه بود. شهید جمهور واقعا پشتیبان محرومان، فقرا و ضعفا بودند و حتی لحظه‌ای از خدمت به مردم دریغ نمی‌کردند.

مدد خانی با ابراز تاثر و تاسف از اینکه ما شخصیتی ولایی، مردمی، با فضایل اخلاقی کریمانه را از دست دادیم، خاطرنشان کرد: اینکه ایشان را با شهید رجایی و شهید بهشتی مقایسه می‌کنند به خاطر مظلومیت و انسان بودن و طرفداری از قشر محروم و ضعیف است.

وی در پایان با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب آیت‌الله رئیسی را رئیس جمهور و مغتنم دانستند، گفت: هر کجا سیل و زلزله و حادثه ناگواری در کشور رخ می‌داد و اشکالی در زندگی مردم حادث می‌شد، اولین کسی که در محل حاضر می‌شد، رئیس جمهور بود، او جان شیرین خود را در راه انقلاب و خدمت به مردم فدا کرد.

در ادامه اطهری نسب مداح اهل بیت عصمت و طهارت با قرائت نوحه، ویژگی ها و سجایای اخلاقی آن رئیس جمهور شهید و همراهان را یادآور شده و میهمانان و کارکنان نیز همراه با نوای مداح اهل بیت در غم شهادت این عزیزان به سینه زنی و عزاداری پرداختند.