سخنرانی امام جماعت نیروگاه شهید رجایی به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی

سه‌شنبه 21 بهمن 1399
بازدید: 544 بار

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، حجت الاسلام سجاد علیخانی امام جماعت نیروگاه به مناسبت چهل و دومین سالروز شکوه مند انقلاب اسلامی در جمع نمازگزاران شرکت گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در سال های اخیر، رسیدن به قدرت منطقه ای و تاثیرگذاری در تمامی مناسبات جهان با محوریت مبارزه با استکبار جهانی است که تاکنون توانسته ایم بر این محور حرکت نماییم.
❇️امام جماعت شرکت افزود: البته انقلاب ما با هیچ کشوری دشمنی نداشته و نخواهد داشت اما از همان ابتدا که انقلاب به پیروزی رسید، نظام های استکبار جهانی، نسبت به حکومت اسلامی ایران که مبتنی بر دین شکل گرفته بود، به مخالفت برخواستند اما ملت ما با تمام توان و براساس آموزه های دینی، به مقابله با تمامیت خواهی آن کشورها پرداختند.
❇️علیخانی بیان داشت: امام خمینی(ره)کار بسیار بزرگی انجام داد که آن، آوردن دین در تمامی عرصه‌های زندگی و جامعه بود به طوری که با تکیه بر این آموزه ها، انقلاب ما هیچگاه متوقف نشده و به حول قوه الهی متوقف نخواهد شد.
🟢وی در پایان با اشاره به ضرورت توجه به تفکر انقلابی اظهار داشت: هر گاه ما به مبانی انقلاب نزدیک شدیم و تفکر انقلابی را در عرصه های مختلف استفاده کردیم موفق بودیم که نمونه تفکر انقلابی را می توان در ارتقای توان صنعت دفاعی کشور و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی دید.