ببه مناسبت آغاز دهه مبارک فجر 1402 مدیر عامل و جمعی از اعضای شورای فرهنگی با خانواده شهید احسان بابایی، دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، مدیرعامل و جمعی از اعضای شورای فرهنگی نیروگاه به مناسبت دهه مبارک فجر 1402 با خانواده های معظم شهید احسان بابایی از شهدای حادثه تروریستی راسک که در آذرماه امسال به همراه 10 نفر از همرزمانش به فیض شهادت نائل آمد، دیدار نمودند.

در این دیدار، ابوالفضل موتابها، مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی با اهدای لوح تقدیر، از رشادت ها و فداکاری های خانواده های معظم شهدا و به ویژه این خانواده بزرگوار که با صبوری خود، درس پایداری و شکیبایی را معنا نموده اند، تقدیر و تشکر نمود.

مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی گفت: امنیت و آرامشی که امروز مردم ایران از آن بهره‌مند هستند مرهون شجاعت و غیرت دلاورمردانی چون شهید احسان بابایی است که در دورافتاده‌ترین نقاط کشور در حال پاسداری از میهن اسلامی‌مان هستند و در این راه تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهادت، افزود: شهادت یک افتخار عظیم و توفیق الهی است که خداوند آن را تنها نصیب بندگان خاص خود می‌کند و مسلما شهید بابایی نیز جزو این بندگان بود که شایستگی و لیاقت شهادت را داشت.

گفتنی است استوار یکم شهید احسان بابایی فرزند حسنعلی متولد سال 1382 که سال گذشته به استخدامی نیروی انتظامی در آمده بود، این شهید گرانقدر بامداد روز جمعه بیست و چهارم آذر ماه 1402 به همراه 10 نفر از همرزمانش در عملیات تروریستی جیش‌الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.