در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور، نیروگاه شهید رجایی موفق به دریافت 2 لوح تقدیر از این جشنواره شد.

پنجشنبه 29 آبان 1399
بازدید: 630 بار

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو به دلیل عملکرد مطلوب روابط عمومی این شرکت در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور، 2 لوح تقدیر به مدیر روابط عمومی نیروگاه اهدا کرد.
❇️در لوح های اهدایی صدیقه ببران، مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، خطاب به موسی اصلی بیگی مدیر روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی آمده است: دومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق، پژواک خدمات ارزنده صنعتی است که در سال های اخیر، نور امید را به جان های ملت سرافراز میهنمان تابانده است؛ فرصتی که تلاش های ما را در معرض قضاوت برجسته ترین استادان این حوزه قرارداده و معیارهای سازنده و روشن برای انعکاس مطلوب دستاوردهای صنعت آب و برق را ترسیم نموده است.
❇️در بخش دیگری از متن لوح تقدیر آمده است: جشنواره دوم، همچنین مجالی فراهم کرده است که در آخرین سال دولت تدبیر و امید، بازگوکننده تلاش های مجدانه همکارانمان در صنعت و نوید بخش آینده ای روشن تر برای میهن اسلامی عزیزمان باشیم.
❇️در ادامه متن لوح تقدیر آمده است: تلاش مجدانه و موثر شما و کسب مقام اول در رشته «مدیریت و برنامه ریزی» و کسب مقام دوم در رشته «آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه» را در این جشنواره ارج می نهم و امیدوارم در ادامه این مسیر، شاهد ارتقای روزافزون عملکرد روابط عمومی های وزارت نیرو در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی باشیم.
❇️در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق که روز چهارشنبه 28 آبان 1399 به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور وزیر نیرو، مدیران عامل شرکت های مادر تخصصی و روابط عمومی های برتر برگزار شد، برگزیدگان محورهای چهارده گانه این ارزیابی، معرفی شده و لوح های تقدیر و جوایز خود را دریافت نمودند.
🟢در این دوره، 132 اثر از شرکت های صنعت آب و برق کشور از سوی داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت، 49 شرکت مورد تقدیر قرار گرفتند.