خروج واحد شماره 2 بخاری سیکل ترکیبی از مدار تولید

چهار‌شنبه 26 آبان 1400
بازدید: 565 بار

واحد شماره دو بخاری سیکل ترکیبی نیروگاه شهید رجایی برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای از شبکه سراسری تولید، خارج شد.

✍به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، بهمن غنوی معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی در تشریح این خبر گفت: مطابق برنامه زمانبندی پیش بینی شده، واحد شماره دو بخاری سیکل ترکیبی برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای، از مدار تولید برق خارج شد.

:large_blue_diamond:غنوی افزود: این دوره از برنامه های تعمیراتی که به منظور کسب آمادگی تولید برق در پیک تابستان انجام می شود، بازديد توربين وژنراتور،بازديداز والوهاي اصلي توربين،بازديدالكتروموتورها ، بازدید پمپها وفنهاي 6.6كيلو ولت و 400ولت، بازديد و دمونتاژ ياتاقان ها و…بخشی ازاقداماتی است که ازسوی متخصصان امورتعمیرات مکانیک نیروگاه به انجام می رسد.
:large_blue_diamond:معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی، در ادامه بیان داشت: در حوزه الکتریک و ابزاردقیق هم توسط متخصصان نیروگاه، بازدید و سرویس بریکرهای 6/6 کیلوولت، بازدید و تست كنترل ظرفيت باتريها و شارژر های 125ولت و 25ولت، سرویس ترانسفور ماتورها ، تنظیم سیستم اطفای حریق و انجام تست های مربوطه برروی انواع تجهیزات الکتریکی و ابزاردقیقی را انجام خواهند داد.
:large_blue_diamond:تعمیرات بازدید دوره ای واحد شماره دو بخاری، به مدت 20 روز و از سوی کارکنان تعمیرات 3 گانه مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق این نیروگاه به منظور افزایش آمادگی واحدهای سیزده گانه به انجام خواهد رسید.