خروج واحد شماره 1 گازی از مدار تولید

شنبه 15 آذر 1399
بازدید: 1277 بار

واحد شماره 1 گازی نیروگاه شهید رجایی برای انجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق، از شبکه سراسری تولید، خارج شد.

✍🏻به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، محمد روشنفکر رییس گروه برنامه ریزی و آمار و فناوری اطلاعات به تازه ترین خبر مربوط به تعمیرات واحدهای نیروگاه اشاره کرد و گفت: در تازه ترین برنامه تعمیرات واحدهای نیروگاه، واحد شماره 1 گازی برای اجرای تعمیرات بازدید محفظه احتراق به همراه واحد شماره 1 بخاری سیکل ترکیبی برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای از مدار تولید برق خارج شده است.
✴️روشنفکر افزود: در برنامه تعمیرات واحد شماره 1 گازی، تمامی قطعات و تجهیزات مربوط به محفظه احتراق، مورد بازدید قرار می گیرد که در صورت نیاز، تجهیزات لاینر، ترانزیشن ها، نازل های سوخت، چک والوها و …، تعویض خواهد شد.
✳️بازدید از تجهیزات اکسسوری، ترانسفورماتورها، تجهیزات ژنراتور، انواع والوها و … نیز به همراه بازدید از تجهیزات واقع در بویلر این واحد، از دیگر فعالیت هایی است که از سوی متخصصان امورهای مکانیک، الکتریک و ابزاردقیق نیروگاه سیکل ترکیبی به انجام می رسد.
❇️واحد شماره 1 بخاری سیکل ترکیبی نیز هم زمان با واحد شماره 1 گازی، برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای از شبکه سراسری تولید، خارج شد که در این دوره، انواع والوها، الکتروموتورها و دیگر تجهیزات مکانیکی؛ الکتریکی و ابزاردقیقی آن، مورد بررسی و بازدید قرار خواهد گرفت.