استاد دانشگاه علوم سیاسی در جمع کارکنان نیروگاه شهیدرجایی قزوین:

تولید پایدار برق جهاد امروز است

قاسم حبیب زاده درمراسم جهاد تبیین گفت: شما تلاش گران صنعت برق با تولید انرژی الکتریکی موجب ایجاد امنیت و آرامش برای هموطنان هستید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، استاد دانشگاه علوم سیاسی در نشست جهاد تبیین، در جمع مدیران و کارکنان نیروگاه شهید رجایی حضور یافت و با اشاره به تلاش های متخصصان نیروگاه شهید رجایی بیان داشت: نیروگاه شهیدرجایی یکی از مهم ترین صنعت های زیر ساختی کشور است که همیشه با تولید برق پایدار و مطمئن موجب پیشرفت صنعت در استان قزوین بوده و از تلاش های این صنعت که در سال های اخیر به دلیل تلاش شبانه روزی در خدمت رسانی به هموطنان به ویژه گذر موفق از پیک تابستان 1402 تقدیر و تشکر نمود.

حبیب زاده در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه به جای هیچ کشوری نجنگیده فقط تلاش برای ایجاد امنیت در کشورهای منطقه نموده که این اقدام برای امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

استاد دانشگاه تصریح کرد: هرچه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نزدیکتر می شویم، باید تلاش کنیم برای حضور حداکثری هموطنان چرا که حضور یکپارچه و گسترده در انتخابات، به تداوم امنیت بیشتر در کشور کمک می کند.

حبیب زاده با اشاره به تامین امنیت در کشور اظهار داشت: در جوامع پیچیده امروزی امنیت ابعاد مختلفی یافته و حاکمیت ناگزیر از تامین امنیت در همه ابعاد آن است.

وی بیان داشت : در ایجاد امنیت پایدار و همه جانبه نمی توان صرفا از دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی امنیت را مطالبه نمود بلکه تمام دستگاه های حکومتی در ایجاد و ارتقاء امنیت دخیل هستندو حضور گسترده مردم در انتخابات به تداوم امنیت در کشور کمک خواهد کرد.