تشریح ویژه برنامه های دهه فجر درنیروگاه

یکشنبه 12 بهمن 1399
بازدید: 1291 بار

برنامه های نیروگاه شهید رجایی ویژه ایام فجر، از سوی مدیر روابط عمومی نیروگاه تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، موسی اصلی بیگی، مدیر روابط عمومی و مسئول امور فرهنگی شرکت، در تشریح ویژه برنامه های فجر امسال گفت: هرساله برنامه های متنوعی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ایام پیروزی انقلاب اسلامی در نیروگاه اجرا می شود که امسال هم مطابق با سال های گذشته، برنامه های متنوعی در شورای فرهنگی شرکت برای اجرا به تصویب رسید که این برنامه ها، گستره ای از فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را در بر می گیرد.
❇️اصلی بیگی افزود: تبلیغات میدانی و فضاسازی محیط با نصب بنرها، پوسترها، بارگزاری تابلوی LED با پیام های تبریک ایام فجر، به همراه پذیرایی از کارکنان و پخش نواهای انقلابی در 12 بهمن، آغازگر این برنامه ها بود که با همت بسیجیان پایگاه بسیج به انجام رسید.
❇️وی با اشاره به تقارن مبارک این ایام با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: همزمانی ایام فجر با ولادت دخت پیامبر گرامی اسلام، حضرت زهرا(س) موجب شد تا نسبت به طراحی و چاپ کارت تبریک این مناسبت خجسته، روز زن و گرامیداشت مقام مادر، اقدام کنیم که با مساعدت مدیرعامل شرکت، این اقدام با اهدای مبلغی به همسران و یا مادران همکاران همراه بود.
❇️مدیر روابط عمومی و مسئول فرهنگی نیروگاه در ادامه بیان داشت: برگزاری مسابقه هنری با بهره گیری از ابزار عکاسی و با محور همیار تولید برق که اطلاعیه آن از طریق کانال اطلاع رسانی روابط عمومی انعکاس یافته و نیز اجرای مسابقه نقاشی، ویژه فرزندان کارکنان با موضوع دهه فجر، از دیگر برنامه هایی است که در طول این ایام اجرا خواهد شد.
❇️اجرای مسابقات ورزشی به صورت محدود، ویژه این ایام، همراه با برگزاری همایش پیاده روی، دیدار با خانواده معظم شهدای نیروگاه، برپایی نمایشگاه عکس با موضوعات دهه فجر و بارگزاری فیلم های کوتاه با مضامین رویدادهای انقلاب اسلامی با همکاری پایگاه بسیج و اعضای شورای فرهنگی و کمیته ورزش از اقدامات دیگری است که مدیر روابط عمومی و مسئول فرهنگی نیروگاه در این باره اظهار داشت این فعالیت ها به تدریج و براساس فهرست زمانبندی ویژه برنامه های این ایام تا پایان بهمن، اجرا خواهد شد.
🟢اصلی بیگی اشاره داشت: در اجرای ویژه برنامه های فجر امسال مقرر شد، به منظور پاسداشت شهدای نیروگاه و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری این عزیزان، تندیس شهدای نیروگاه برای نصب در ساختمان ستاد شرکت، از سوی امور ایثار گران شرکت پیگیری تا طراحی و ساخته شود که این حرکت، از برنامه های خاص این ایام خواهد بود.
🟢مدیر روابط عمومی و مسئول فرهنگی نیروگاه در پایان درخواست نمود برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های فجر سال آینده، کارکنان، پیشنهادها و انتقادهای خود را نسبت به اجرای برنامه های دهه فجر تا پایان بهمن امسال به دفتر روابط عمومی ارائه نمایند.