تشریح فعالیت های کارگاه سیکل ترکیبی

یکشنبه 21 دی 1399
بازدید: 1188 بار

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، محمد افشار رییس اداره تعمیرات تاسیسات و کارگاه سیکل ترکیبی در تشریح فعالیت های تخصصی انجام شده در کارگاه این نیروگاه گفت: به منظور حفظ آمادگی واحدهای سیکل ترکیبی، متخصصان این اداره با شناسایی نیازهای واحدها به قطعات و تجهیزات مورد نیاز، اقدام به بازسازی، ساخت و تعمیر آن ها می کنند.
❇️افشار در این باره بیان داشت: در اجرای برنامه های حفظ آمادگی واحدها، کارکنان کارگاه سیکل ترکیبی با انجام عملیات جوش کاری و تراش کاری، اقدام به تعمیر و بازسازی تعداد 3 عدد دیسک مربوط به والو آبگیری درام بویلر2 نمودند.
✴️افشار افزود: در ادامه این فعالیت ها، تعوض عایق های اگزوز پلنیوم و اگزوز دایره ای واحد شماره 2 گازی، اصلاح 16 عدد از پین های سگمنت های واحد شماره 5 گازی، به همراه ساخت یک عدد بوش برای stop valve بویلر شماره 5 از دیگر اقداماتی بود که از سوی متخصصان این اداره به انجام رسید.
✳️انجام فعالیت های تعمیراتی با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان نیروگاه و بازسازی و ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز در داخل شرکت، تاکنون موجب صرفه جویی قابل ملاحظه و کاهش هزینه ها شده است.